Er valg af brænder ligegyldigt ??
Fra : jakob

Dato : 27-02-08 17:11

Jeg står og skal samle en ny pc og har brug for en all-in-one dvd/cd
brænder

Der er jo MANGE derude og jeg vil bare generelt høre om det stort set
ikke er ligegyldigt hvad man vælger på den front ?

Lige nu læner jeg mig op ad en billig liteon der ser ud til at kunne det
hele. Hvad skal man være opmærksom på er der nogen formater der er på
vej ind/ud eller ??

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 27-02-08 17:55

jakob wrote:

> Der er jo MANGE derude og jeg vil bare generelt høre om det stort set
> ikke er ligegyldigt hvad man vælger på den front ?

I dk.edb.hardware.drev.dvd er der megen hjælp at hente

Jesper Poulsen

Fra : jakob

Dato : 27-02-08 18:00

Jesper Poulsen <nospam@ingensteder.dk> wrote:

> I dk.edb.hardware.drev.dvd er der megen hjælp at hente

Ok jeg prøver der, der er sateme så mange subgrupper i det her emne :0)

Hygge'

Jakob

Fra : MF

Dato : 28-02-08 15:27

"jakob" <none@none.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Lige nu læner jeg mig op ad en billig liteon der ser ud til at kunne det
> hele. Hvad skal man være opmærksom på er der nogen formater der er på

Hvis dit bundkort understøtter SATA vil jeg anbefale en SATA brænder.
Jeg har selv denne her:
Den brænder alt fejlfrit med max hastighed.
Med en alm brænder kan man fx kun brænde et PS1 backup-spil med 1-2x
hastighed.
Samsung'en gør det med fuld skrald, og spillet kører perfekt uden at hakke.
8x DVD skiver brænder den 12x uden fejl.

Så jeg er mere end imponeret over den! Spar tid, spar penge...

Fra : Jakob

Dato : 28-02-08 18:18

In article <47c6c4c8$0$90266$14726298@news.sunsite.dk>, ikke@i.brug
says...
> Samsung'en gør det med fuld skrald, og spillet kører perfekt uden at hakke.
> 8x DVD skiver brænder den 12x uden fejl.
>
> Så jeg er mere end imponeret over den! Spar tid, spar penge...

øv øv jeg havde nået at købe en liteon, men tak for tippet alligevel

Venlig hilsen

Jakob