Print til kant
Fra : csm

Dato : 27-02-08 09:57

Min brother printer (Brother DCP-750CW)

kan ikke printe til kant, der kommer en lille hvid streg rundt som den ikke
printer på
det er ved udskrift på 10x15 foto papir.

Kan man gøre noget ved det ?

Fra : Max

Dato : 27-02-08 10:06

Hej

> Kan man gøre noget ved det ?

Hvis ikke printeren er defineret til at kunne printe til kant,
ja så er der vel ikke andet at gøre end at klippe den væk
eller printe på A4 og klippe det ud.

--
Mvh Max

Fra : senn

Dato : 27-02-08 10:37

"csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ikke printer på
> det er ved udskrift på 10x15 foto papir.

I de fleste printer-programmer kant print til kant
reguleres mere eller mindre. Men billed kvaliteten
forringes. Du skal ind i programmet og finde den
skyder med hvilken man regulerer udprintning til
kant i procent(%)

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 27-02-08 18:44

On Wed, 27 Feb 2008 09:56:59 +0100, "csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk>
wrote:

> [...]
>printer på
>det er ved udskrift på 10x15 foto papir.

Til 10x15 skal man alligevel croppe det, jeg cropper det til
10,16x15,24 1800x1200 px, det var vist CEWE color der
fortalte mig det
mvh Ebbe