Hvad er gået - strømforsyning eller bundko~
Fra : ____p.sir

Dato : 25-02-08 20:51

I løbet af dagen kneb det med at tænde computeren. Den ligesom "hakkede"
nogle gange, og kom så efterhånden i gang. Blev dog værre og værre, og nu
står den bare og hakker hele tiden, ca. 2 x pr. sekund, og kommer slet ikke
igang.
Når jeg så fortæller, at jeg den seneste uge har opgraderet ram fra 1 til 3
gb, og sat ny harddisk i, 500 gb, og at strømforsyningen er på 350 w, er det
så mon ikke sandsynligt, at det er den, som blev træt? Og i givet fald -
hvad skal der til for at bære disse ting? bundkortet er iøvrigt asus
p4p800deluxe...
Søren

Fra : Peter

Dato : 25-02-08 21:20

"____p.sir" <remove_pbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det så mon ikke sandsynligt, at det er den, som blev træt? Og i givet
> fald - hvad skal der til for at bære disse ting? bundkortet er iøvrigt

Minder om min computer lige før Jul.
Det var kondensatorerne på bundkortet der var færdige, eller helt nøjagtig
14 stk. af dem.
Tjek dit bundkort, for bulede kondensatorer. (buler op i toppen).

PeterB