computer piver og hyler
Fra : Henrik hansen

Dato : 23-02-08 20:32

Er der nogle som kan hjælpe mig min pc piver under loadning af crysis og
3dmark06. andre spil siger den ikke noget.jeg tror det er fra min PSU.men er
ikke sikker. jeg har lige købt et 8800 GT og der piver den rigtig meget når
dette kort sider i. hvis jeg sætter mit gamle 7950 i bliver den piven og
hylen en del laver. jeg vil være rigtig glad for hvis nogle kan komme med
nogle bud. kan se at andre også har problemer med dette uden dog at kunde se
en løsning på problemet.

Fra : sls\(2770\)

Dato : 25-02-08 09:53

"Henrik hansen" <hnh@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og hylen en del laver. jeg vil være rigtig glad for hvis nogle kan komme
> med nogle bud. kan se at andre også har problemer med dette uden dog at

Jeg ville også skyde på PSUen, har lige oplevet det samme, og der var det
PSU'en.
Men det var godt nok svært at høre hvor lyden kom fra...

// Sid