Asus wl-700gE Router
Fra : skibber

Dato : 23-02-08 17:30

Hej.

Jeg kikker lidt på denne Asus wl-700gE Router
da den har indbygget HD og at der er mulighed for backup/share.

Er der nogle der har erfaring eller prøvet sådan er svend ?

Den mangler vist en send log funktion
og den er heller ikke kompatibel med WallWatcher
men det findes der sikkert en løsning på.

/skibber

Fra : Klaus H

Dato : 25-02-08 00:18

"skibber" <fredibau@gmail.com> skrev i en meddelelse news:47c049fe$0$29799$ec3e2dad@news.usenetmonster.com...
> [...]
>
> Den mangler vist en send log funktion
> og den er heller ikke kompatibel med WallWatcher
> men det findes der sikkert en løsning på.

Jeg købte en i maj sidste år. Den er sendt ind som defekt nu.
Brugte den som NAS-drev, samtidig med at den var trådløs router.
Indtil strømforsyningen stod af, kørte den OK.

Klaus H

Fra : skibber

Dato : 25-02-08 11:49

On 25-02-2008 00:17:34, "Klaus H" wrote:

> [...]
> Brugte den som NAS-drev, samtidig med at den var trådløs router.
> Indtil strømforsyningen stod af, kørte den OK.

Hej Klaus.

Ok det med strømforsyningen kan jo ske med
alle typer, men ærgeligt er det så jeg håber du får den
retur meget snart da den jo ikke er til at undvære.

Hvilke type fil format brugte du ,Fat 32 eller dens interne ext2
og havde du fuld læse og skrive ret ?

Jeg prøvede en WL-500 med en udvendig disk med ntfs
og den kunne jeg læse og kopiere fra men ikke skrive til
da Wl-500/700 bruger linux som styresystem
og jeg har læst mig frem til at det ikke er muligt at opnå
skrive ret på en ntfs disk der sidder på et linux system.
Win > Linux.

Er det noget du har nogen erfaring med eller prøvet ?

/skibber

Fra : Klaus H

Dato : 25-02-08 20:03

> [...]
> Win > Linux.
>
> Er det noget du har nogen erfaring med eller prøvet ?

Jeg har brugt den som den blev leveret. Ingen filmæssige problemer. Kørte selv både XP og Vista.

Klaus H

Fra : skibber

Dato : 25-02-08 22:09

On 25-02-2008 20:02:32, "Klaus H" wrote:

> Jeg har brugt den som den blev leveret. Ingen filmæssige problemer.
> Kørte selv både XP og Vista.
>
> Klaus H

Ok Klaus lyder lovende jeg prøver
sørme sådan en.

Tak for info.

/skibber

Fra : Klaus H

Dato : 25-02-08 23:25

> Ok Klaus lyder lovende jeg prøver
> sørme sådan en.
>
> Tak for info.
>

> /skibber

Ja men, held og lykke med den.

Klaus H

Fra : skibber

Dato : 25-02-08 23:54

On 25-02-2008 23:25:09, "Klaus H" wrote:

> Ja men, held og lykke med den.
>
> Klaus H

Tak.

/skibber