Hvilken scanner
Fra : Torben Brøndum

Dato : 22-02-08 11:51

Hej derude,

Jeg skal have mig købt en svanner, da den gamle er gået på pension for nogen
tid siden. Hvad kan i anbefale mig i prisniveauet 600-1000 kr - ikke meget
mere end det.

Skal bruges til scanning af lidt billeder samt af dokumenter. Jeg vil gerne
have den koblet i netværk (kke afgørende) - hvordan gør jeg det? er godt
klar over at en printer kan tilsluttes en printserver, men hvordan med en
scanner?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 22-02-08 12:20

On Fri, 22 Feb 2008 11:50:42 +0100, "Torben Brøndum"
<tbr@Xhenning-poulsenX.dk> wrote:

> [...]
>klar over at en printer kan tilsluttes en printserver, men hvordan med en

Hvis scanneren skal på netværk - og det er nu ret bekvemt - skal du
kigger efter scannere med indbygget netkort. Den eneste jeg kender er
dog Epson GT 2500N som med en pris på godt 7.000 ligger en smule over
dit budget...

Alternativet er en multifunktionsprinter med indbygget netværk.
Multifunktions blækprintere fås omkring 1000 kr. Men både S/H og
farvelaser multifunktionsprintere er efterhånden til at betale

Personligt overvejer jeg alvorligt en Samsung SCX-2160FN
multifunktions printer. Med en pris på 2.999 er den stadig noget over
dit budget, men så følger der sæ'følig også en farvelaser med...

<mlr>

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 22-02-08 14:38

> [...]

>tid siden. Hvad kan i anbefale mig i prisniveauet 600-1000 kr - ikke meget

Jeg har sådan én:

http://kortlink.dk/4u6r

Den er jeg godt tifreds med, og der er ingen problemer med at scanne
via netværket.

Jeg gav sidste år 599,- for den hos A-Z i Sønderborg; men det var
desværre et éngangstilbud.
Imidlertid kan den stadig findes, f.eks. her:

http://www.imadata.dk/shop/hp-photosmart-233c1.html

--
Venlig hilsen fra
Gert