Jeg har brug for lidt hjælp angående en pr~
Fra : Karsten

Dato : 21-02-08 20:04

Der er vel ikke en her inde der kan hjælpe mig, jeg mangler driver og
software til en Hp Psc 750
til Windows 98/Me da de ikke findes på Hp´s hjemmeside

Fra : Gamle

Dato : 21-02-08 20:18

Karsten wrote:
> Der er vel ikke en her inde der kan hjælpe mig, jeg mangler driver og
> software til en Hp Psc 750
> til Windows 98/Me da de ikke findes på Hp´s hjemmeside

Måske kan du finde den hér. http://www.pcdrivers.com/device.php?id=70324
Understøtter bl.a. 750 psc

Mvh.
Torben

Fra : Karsten

Dato : 22-02-08 10:18

"Gamle" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse

> Måske kan du finde den hér. http://www.pcdrivers.com/device.php?id=70324
> Understøtter bl.a. 750 psc

tak for linket, men den side linker direkte til hp side, og da printeren er
udgået findes driveren ikke,
så er der slet ikke en der ligger inde med det orginale software/driver til
den privat

Fra : Ole C

Dato : 22-02-08 11:45

Karsten skrev blandt andet:

> Der er vel ikke en her inde der kan hjælpe mig, jeg mangler driver og
> software til en Hp Psc 750
> til Windows 98/Me da de ikke findes på Hp´s hjemmeside

Efter et par minutters søgning på Google:
http://www.scanner-drivers.com/drivers/185/185845.htm

--
vh
Ole C

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-02-08 21:15

"Ole C" <ocl@FJERNtdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Efter et par minutters søgning på Google:
> http://www.scanner-drivers.com/drivers/185/185845.htm
>
> --
De vil så lige have lidt for ulejligheden.
Men den findes jo rent faktisk stadig hos HP:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?product=57769&lc=en&cc=dk&dlc=da&submit.y=0&submit.x=0&lang=da&cc=dk

Kurt

Fra : Ole C

Dato : 22-02-08 23:48

Kurt B. Andersen skrev blandt andet:

> De vil så lige have lidt for ulejligheden.

Nej, men de kræver registrering. Som er gratis.

> Men den findes jo rent faktisk stadig hos HP:
> http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?product=57769&lc=en&cc=dk&dlc=da&submit.y=0&submit.x=0&lang=da&cc=dk

Så prøv du lige at hente en version til Windows98/ME, som er det OP
spørger efter.....

--
vh
Ole C

Fra : Karsten

Dato : 23-02-08 02:10

> "Ole C" <ocl@FJERNtdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> De vil så lige have lidt for ulejligheden.
> Men den findes jo rent faktisk stadig hos HP:
> [...]

Tak for hjælpen, men når man går der ind for at hente de driver til windows
98 / Me så er der ingen driver

Fra : senn

Dato : 23-02-08 08:27

"Karsten" <faerk@skjern-net.dk> skrev i meddelelsen

> Tak for hjælpen, men når man går der ind for at hente de driver til
> windows 98 / Me så er der ingen driver

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=oj-4013-2&lc=en&cc=us&lang=en&os=228&product=57769&dlc=en

Jo, den er så. Brug addressen lige over her.
Så kommer du direkte til den. Og gå så hel ned i bunden på siden.
Det er fordi du har trykket på "Printable Version" -for oven.
på den første side!.

--senn

Step 1: Do you need to update?

Release Date: 2004-06-23 Version: 3.00

Automatically check to see if the latest driver is installed correctly.

Description

NOTE: Due to the size of the download and the time it would take, HP
recommends ordering the CD-ROM version rather than downloading the Web
version of the driver without broadband (Cable, DSL, T1, or equivalent)
Internet access.

Step 2: Does your system meet the following?

Operating system(s): Microsoft Windows XP

Download file size: 38.25M

Step 3: Obtain software:

Installation Instructions
Download the driver file.
Turn off the HP All-in-One device and disconnect the USB cable (Parallel
port not supported by this XP driver).
Temporarily disable antivirus software.
Exit any running applications, games, utilities, and multimedia
applications.
Uninstall the previous version of the HP driver software if any is
installed. The Windows XP mini-drivers do not need to be removed.
Run the downloaded .exe file. Follow the screen directions presented during
the software installation.
When the software portion of the installation is completed, you will see a
"Software Copied Successfully" dialog box with a prompt to "follow the
instructions on your Setup Poster to setup your HP All-in-One hardware".
Click the [Finish] button on this dialog.
Turn on the HP All-in-One and reconnect the USB cable between it and the
computer.
During the Plug & Play phase, a "Found New Hardware Wizard" dialog will
appear.
Select [next], then [next], then [finish] to continue.
The desktop icon will be created, and the HP system tray icon will appear in
the lower-right corner of the taskbar. The Electronic Registration will then
open.
Complete the Electronic Registration, if you have not already done it once.
When the "Congratulations" dialog appears, Select [Skip Tour], since it is
not included in the web driver package.
Upon completing the software installation, enable your antivirus software.
View the Readme file or the Onscreen User Guide for information on the new
HP Photo View Center application included with this software.

Download file(s) to install later:
» a1403_05_enu_xp.exe 1/1 (38.25M)
Denne her!

Fra : Karsten

Dato : 23-02-08 09:24

"senn" <senn@homeplace.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Så kommer du direkte til den. Og gå så hel ned i bunden på siden.
> Det er fordi du har trykket på "Printable Version" -for oven.

Øh har du glemt at læse hvad der stod, jeg søgte driver til Windows 98 / Me
og der kan jeg ikke bruge dem der er til Xp
men ellers tak for hjælpen....

Fra : senn

Dato : 23-02-08 14:33

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=oj-4013-2&lc=en&cc=us&lang=en&os=228&product=57769&dlc=enPrinter driveren er compatibel med win 98.Gå ind på siden herunder og rul ned til din PrinterOg check i skemaet om driver compatibilitet.Skemaet springer 700 -900 o.s.vDerfor læs dette:This document contains operating system support and compatibilityinformation for HP all-in-one products. The information fora specific product model will be the same throughout a productseries. For example, an HP Officejet 720 owner should referto the HP Officejet 700 series.Det skal forstås sådan, at vis du for eksempel havde enOfficejet 720, så skal du i skemaet lokalisereHP Officejet 700. Det gælder hele serien fra 700 til 900Sé compatibilitets-skemaet herunder:http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=buu01839&cc=us&lc=en&dlc=en&product=57769&dlc=en&lang=en--vh, senn

Fra : senn

Dato : 22-02-08 22:01

> Der er vel ikke en her inde der kan hjælpe mig, jeg mangler driver og
> software til en Hp Psc 750
> til Windows 98/Me da de ikke findes på Hp´s hjemmeside

Her på hp's download site er driveren til din printer.
Og den er gratis
Men aflæs din printers version. Kan du ikke finde den,
så download Psc 750 til samtlige versioner.
Advarsel, pas på med at downloade fra de andre sider
du fik oplyst. Du får garanteret spyware/adware med i købet.
Jeg kikkede på siden, og de ville installere en activeX
component på min PC.
Jeg har heldigvis beskyttelse mod den slags

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=en&cc=us&dlc=en&product=57769&lang=en

--senn

Fra : Ole C

Dato : 23-02-08 16:38

senn skrev blandt andet:

> Advarsel, pas på med at downloade fra de andre sider
> du fik oplyst. Du får garanteret spyware/adware med i købet.

Scanner-Drivers.com er en seriøs side uden spyware.

--
vh
Ole C