Canon KopiPatroner Pixma
Fra : Mizz Moon

Dato : 21-02-08 19:26

Har set man nu kan købe kopipatroner med chip til Pixmaserien til ca Kr 55
pr stk.
Nogen der ved hvor de findes billigere evt i udlandet ?

Helle

Fra : Per Nielsen

Dato : 21-02-08 20:09

"Mizz Moon" <Amalien@borg.dk> skrev i en meddelelse
> Har set man nu kan købe kopipatroner med chip til Pixmaserien til ca Kr 55
> pr stk.

Har du et link til dem?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 21-02-08 21:40

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> "Mizz Moon" <Amalien@borg.dk> skrev i en meddelelse
>
> Har du et link til dem?

Det billigste sted at købe plejer at være på qxl, og der findes de også til
55 kr. Men det er stadig væsentligt billigere selv at skifte chippen - og så
leve med, at den ikke viser hvor meget blæk der er i.
http://www.qxl.dk/search/search.asp?txtSearch=canon&Catg=9983&onlynewauction=0&CategoryType=0&ArticleType=0&Zip=&ZipRange=0&InTitleAndDesc=0&catalog=5&Adv=1&pagesize=30&ListingSort=1

Kurt

Fra : Per Nielsen

Dato : 21-02-08 22:05

> [...]
> til 55 kr. Men det er stadig væsentligt billigere selv at skifte chippen -
> og så leve med, at den ikke viser hvor meget blæk der er i.

Takker

Fra : A. K.

Dato : 21-02-08 22:38

Jeg har lige købt her www.bjergum.dk

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-02-08 00:08

"A. K." <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige købt her www.bjergum.dk

Den skal jeg lige have checket. Takker Hvordan er kvaliteten?

Fra : A. K.

Dato : 22-02-08 15:11

> "A. K." <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
>
> Den skal jeg lige have checket. Takker Hvordan er kvaliteten?
Kvaliteten er OK jeg printer ikke selv ret meget, men naboen fik 10 sæt til
en ip 4200 og 4300 og har brugt det halve uden problemer, og vi har
sammenlignet med et billede printet med originale patroner, der er der ingen
synlig forskel.

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-02-08 15:54

> [...]
> til en ip 4200 og 4300 og har brugt det halve uden problemer, og vi har
> sammenlignet med et billede printet med originale patroner, der er der

Lyder godt. Jeg mangler stadig at finde det optimale papir til min Canon
PIXMA 4000. Har i evt nogle tips?

Fra : A. K.

Dato : 22-02-08 17:30

> "A. K." <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
>
> Lyder godt. Jeg mangler stadig at finde det optimale papir til min Canon
> PIXMA 4000. Har i evt nogle tips?

Jeg bruger 100gr. fra HP koster 79,- i Super Brugsen

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-02-08 17:52

> Jeg bruger 100gr. fra HP koster 79,- i Super Brugsen

Ok. Jeg får lige checket om de har nogle.

Fra : skibber

Dato : 22-02-08 12:38

On 21-02-2008 19:25:58, "Mizz Moon" wrote:
> Har set man nu kan købe kopipatroner med chip til Pixmaserien til ca Kr 55
> pr stk. Nogen der ved hvor de findes billigere evt i udlandet ?
>
> Helle

http://nordic-ink.dk/

Han har det hele

/skibber