Hjælp Til Køb Af Fladskærm
Fra : Tu@borg.dk

Dato : 21-02-08 18:27

Jeg er på udkig efter en fladskærm til min pc
Den skal være i bredformat og mellem 19-22" cirka.
Jeg vil gerne finde en til fornuftig pris og god kvalitet.
Eneste betingelse er den skal have en blank skærm gerne med rigtig glasfront
Sådan lidt B&O agtig.
Hvad med Samsung syncmaster,, Er de med blank "crystal" skærm ?

Mvh Pernille

Fra : TDN

Dato : 21-02-08 18:44

Jeg vil da gerne anbefale en HP w2207, som jeg synes har et godt billede og
er flot.

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF05a/20299-313991-313993-313993-313993-79803176.html

Thomas

Fra : towli

Dato : 22-02-08 00:11

Xerox er de ultimative skærme mht. design.
Meget B&O -agtige.

/T

Fra : Esben

Dato : 24-02-08 13:57

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil da gerne anbefale en HP w2207, som jeg synes har et godt billede
> [...]

Den er udgået og erstattet med w2207h - forskellen er at DVI indgangen er
erstattet af en HDMI indgang.

--
Esben

Fra : Pico

Dato : 22-02-08 23:56

Tu@borg.dk wrote:
> [...]
> glasfront Sådan lidt B&O agtig.
> Hvad med Samsung syncmaster,, Er de med blank "crystal" skærm ?

Prøv at se her, de har en test af 5 22 skærme.
http://www.pcworld.dk/art/9584?a=newsletter&i=543
--
MVH
Pico

Fra : Jose

Dato : 24-02-08 12:00

On 21 Feb., 18:26, <T...@borg.dk> wrote:
> [...]
> Sådan lidt B&O agtig.
> Hvad med Samsung syncmaster,, Er de med blank "crystal" skærm ?

Hej,

Jeg købte en HP 2207h i går.
Lækker skærm, men min havde desværre en død pixel. Husk derfor at købe
på nettet, så du kan levere tilbage hvis du ligesom mig får et
kedeligt eksemplar. Desværre var jeg ikke så klog...
Jose

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 25-02-08 11:25

Jose wrote:

> [...]
> på nettet, så du kan levere tilbage hvis du ligesom mig får et
> kedeligt eksemplar. Desværre var jeg ikke så klog...

Hvad siger HP politik om døde pixels? Nogle levenradør tillader nogle død
pixels
andre ikke.

mvh
Henning