ekstern HDD som C drev
Fra : Marianne Larsen

Dato : 21-02-08 15:29

Jeg har en shuttle PC desværre er hardisken defekt. Den går ned hver 7-8
måned. Jeg har prøvet at få en ven skille den ad men HDD sidder helt ind i
midten af maskinen og da jeg havde store problemer med overhovedet at få den
til at virke da jeg købte den tilbage i 2005 så har vi købt en Sata ekstern
HDD
på 320 GB i stedet for. Nu er den kommet, men nu tænker jeg på er det ikke
bedre at bruge den nye Harddisk som C drev i stedet for og så bruge den
gamle som backup. Kan man det og er en ekstern ligså god som en intern.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 21-02-08 21:23

Marianne Larsen wrote:

> til at virke da jeg købte den tilbage i 2005 så har vi købt en Sata ekstern
> HDD
> på 320 GB i stedet for. Nu er den kommet, men nu tænker jeg på er det ikke

Spørgsmålet har intet at gøre i dk.edb.sysadmin og heller ikke i
dk.edb.netvaerk.

Du burde spørge i dk.edb.system.ms-windows, da jeg går udfra at maskinen
kører Windows.

Rent hardwaremæssigt er der ingen problemer i det.

Der er sat XFUT til dk.edb.system.ms-windows

Jesper Poulsen

Fra : ab©

Dato : 22-02-08 16:47

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Rent hardwaremæssigt er der ingen problemer i det.

Det må jo komme an på, om dit bundkort understøtter boot på USB - ellers
kunne man godt tænke sig, at der ville være et hardwaremæssigt problem - i
øvrigt er det jo ikke den hurtigste mulighed - tag mod til dig og sæt den
nye harddisk ind i "kassen"

ab©