Hjælp til opgradering af Bios
Fra : ATN

Dato : 21-02-08 12:51

Hej (igen)

Jeg ser at Aida32 forslår at jeg opgradere min bios
(http://picasaweb.google.com/AndersToxvaerdNielsen/Driver/photo#5169397364527032914),
men jeg har absolut INGEN idé om hvordan jeg gør. Og om det overhovedet er
nødvendigt.

I plejer at være så gode til at hjælp, så håber også i kan i dette tilfælde.

Mvh
Anders

Fra : Gamle

Dato : 21-02-08 12:54

ATN wrote:
> [...]
> (http://picasaweb.google.com/AndersToxvaerdNielsen/Driver/photo#5169397364527032914),
> men jeg har absolut INGEN idé om hvordan jeg gør. Og om det

Hej.

Kun hvis du har problemer.

Mvh.
Torben

Fra : ATN

Dato : 21-02-08 13:47

"Gamle" skrev:

> Hej.
>
> Kun hvis du har problemer.

Okay... så tror jeg bare jeg springer det over i denne omgang.

Tak for hjælpen

Mvh
Anders

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 21-02-08 15:33

ATN wrote:

> Jeg ser at Aida32 forslår at jeg opgradere min bios

Aida32 skal ikke bestemme hvad du skal gøre ved din maskine.

> I plejer at være så gode til at hjælp, så håber også i kan i dette tilfælde.

BIOS er kun noget man opgrader hvis man har problemer. If it works don't
fix it.

Jesper Poulsen