Falske USB-nøgler
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-02-08 18:24

I følge Politiken Lørdag er der falske USB-nøgler i omløb. De falske
nøgler skulle bl.a. være solgt af Elgiganten, Bilka, Føtex mv...

Selv har jeg netop købt en 2 GB Micro Memory memory pind hos Merlin.
Men den giver voldsomme problemer med læsefejl: Ved nærmere eftersyn
(med programmet H2testw) viser den sig da også kun at indeholde 1 GB.

Så¨er I advaret...

<mlr>

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 20-02-08 19:18

On Wed, 20 Feb 2008 18:24:12 +0100, Michael Rasmussen
<michael@invalid> wrote:

> [...]
>Men den giver voldsomme problemer med læsefejl: Ved nærmere eftersyn
>(med programmet H2testw) viser den sig da også kun at indeholde 1 GB.

Så må du ud og få den byttet / pengene igen.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Max

Dato : 20-02-08 19:34

Hej Poul Erik

> Så må du ud og få den byttet / pengene igen.

Burde man ikke politianmelde dem for at sælge
forfalskninger, de har jo selv en lav tolerancetærskel ? :)

--
Mvh Max

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 20-02-08 23:45

On Wed, 20 Feb 2008 19:33:55 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej Poul Erik

>Burde man ikke politianmelde dem for at sælge
>forfalskninger, de har jo selv en lav tolerancetærskel ? :)

Jo, måske, men er det besværet værd, og gør poæitiet noget veed det.
Dem de har i Aldi idag, er i øvrigt gode nok - 4GB Kingston. Det er
godt nok en anden model de har i avisen.

Fra : penta@panto.com

Dato : 21-02-08 07:49

> Hej Poul Erik

> Burde man ikke politianmelde dem for at sælge
> forfalskninger, de har jo selv en lav tolerancetærskel ? :)
>
> --
> Mvh Max

Bestemt !!
"Vi sender 2 patruljevogne med det samme - Herr"
"Vi arresterer hele bundtet - så kan de lære det....."

tomov

Fra : Max

Dato : 21-02-08 12:39

Hej

> "Vi sender 2 patruljevogne med det samme - Herr"
> "Vi arresterer hele bundtet - så kan de lære det....."

Ja, når man tænker på at det næsten er scenen hvis
de ser du snupper et stykke tykkegummi i supermarkedet :)

--
Mvh Max

Fra : dw

Dato : 20-02-08 21:05

Michael Rasmussen skrev:
> [...]
> Men den giver voldsomme problemer med læsefejl: Ved nærmere eftersyn
> (med programmet H2testw) viser den sig da også kun at indeholde 1 GB.

Tag forbi butikken og få den byttet.

Fra : Per Nielsen

Dato : 20-02-08 23:53

"Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men den giver voldsomme problemer med læsefejl: Ved nærmere eftersyn
> (med programmet H2testw) viser den sig da også kun at indeholde 1 GB.

Havde også på et tidspunkt en 1GB MicroMemory. Den røg i skraldespanden. Gad
ikke og køre 30km frem og tilbage til Føtex for at forklare en stakkels
ekspedient at den skulle byttes. Aldrig mere MicroMemory til mig.