Mini-ITX færdige?
Fra : Jens Thomsen

Dato : 18-02-08 11:45

Jeg skal bruge en computer med mini-ITX og PCMCIA indgang (har et kort der
kan sidde i PCI porten ellers)

Men hvor finder man dem hvis man ikke vil samle dem fra bunden af?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-02-08 12:43

"Jens Thomsen" <jt@nej.nej> crashed Echelon writing

> Jeg skal bruge en computer med mini-ITX og PCMCIA indgang (har et kort
> der kan sidde i PCI porten ellers)
>
> Men hvor finder man dem hvis man ikke vil samle dem fra bunden af?

mini-itx.com mener jeg laver dem færdige.

--
Bjarke Andersen

Fra : Anders Majland

Dato : 18-02-08 12:56

> Jeg skal bruge en computer med mini-ITX og PCMCIA indgang (har et kort der
> kan sidde i PCI porten ellers)
>
> Men hvor finder man dem hvis man ikke vil samle dem fra bunden af?

Har tidligere handlet hos http://linitx.com/ i UK

/A