Andet multimedie
bentjuul 3670
.pat konvertering fx. jpg eller gif
Fra : Sten Axelsen

Dato : 24-02-08 13:33

Hej

Jeg har ikke Photoshop og ved heller ikke, hvordan man lægger sin klamme
hånd på det.
Jeg har Paint Shop Pro, som jeg arbejder med.
Jeg har nogle .pat-filer, som jeg gerne vil have konverteret til noget som
Paint Shop Pro kan arbejde med.
Er der nogen, der kender et konverteringsprogram, der virker.

Mvh
Sten Axelsen

Fra : -= JF =-

Dato : 24-02-08 14:15