Andet multimedie
Auto-hide Palette-menu i PSE6 - hvordan ~
Fra : Bjarne Stenfeldt

Dato : 17-02-08 13:02

Nu har jeg ledt længe nok til at spørge - for jeg vil gerne sætte
Palette-menu i højre side til at Autohide når den ikke bruges.

Mener at ha´ set muligheden et sted, men kan ikke huske hvor.

vh Bjarne

Fra : emj

Dato : 17-02-08 14:36

Bjarne Stenfeldt skrev:

>Nu har jeg ledt længe nok til at spørge - for jeg vil gerne sætte
>Palette-menu i højre side til at Autohide når den ikke bruges.

Klik på palette Bin nederst i venstre hjørne.

Hilsen emj

Fra : Bjarne Stenfeldt

Dato : 17-02-08 15:02

"emj" <emj@> skrev i meddelelsen

> Klik på palette Bin nederst i venstre hjørne.
>
> Hilsen emj

Det er Pject Bin du nævner.

Jeg har Palette Bin i min højre side og den vil ikke autohide som Pject Bin.

vh Bjarne

Fra : emj

Dato : 17-02-08 18:14

Bjarne Stenfeldt skrev:

>Det er Pject Bin du nævner.

Ok, jeg kan ikke kende forskel på venstre og højre

>Jeg har Palette Bin i min højre side og den vil ikke autohide som Pject Bin.

OK, hos mig funker det på samme måde i begge sider. Jeg kan ikke finde
nogle preferencer der ændrer på det.

Hilsen emj