Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe Acrobat Prof, sideredigering spm
Fra : Bo

Dato : 08-02-08 14:03

Software Adobe Acrobat Prof spm, Kort og godt, jeg har 2 sider, side 1
med tekst på halv side og side 2 med tekst(illustration) på en kvart
side. Hvordan flytter jeg så begge sider, kun fylder 1 side og bliver
printet på 1 side. Jeg har kikket på crop funktionen og rotate, men
det er en klodset måde, når det kan gøres lettede. Er der nogen der
kan give opskriften fra sig - tak. vh Bo

Fra : Max

Dato : 08-02-08 22:29

Hej Bo

> [...]
> side. Hvordan flytter jeg så begge sider, kun fylder 1 side og bliver
> printet på 1 side. Jeg har kikket på crop funktionen og rotate, men

Marker illustrationen på side 2 og flyt den over på side 1 og slet side 2.

--
Mvh Max

Fra : Bo

Dato : 08-02-08 15:49

On 8 Feb., 23:28, "Max" <Max_J...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> Hej Bo

> Marker illustrationen på side 2 og flyt den over på side 1 og slet side 2.
>
> --
> Mvh Max

Hej Max
Jeg har prøvet Edit marker illustrationen og paste ind, men så
bliver illustrationen kæmpe stor og den skal beholde samme størrelse.
Jeg har virkelig siddet og prøvet og har endnu ikke fundet
løsningen. Du må skrive de engelske taster og hvilke faneblade de
sidder i.
vh Bo

Fra : Bo

Dato : 08-02-08 16:03

On 9 Feb., 00:49, Bo <solfran...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Jeg har virkelig siddet og prøvet og har endnu ikke fundet
> løsningen.   Du må skrive de engelske taster og hvilke faneblade de

Nu tror jeg det lykkes faneblad Tools -> Select & Zoom -> Dynamic
zoom , men illustrationen på side 1 bliver en ringere kvalitet end på
side 2 (den originale)

vh Bo

Fra : Kurt Brixen

Dato : 09-02-08 10:22

On Fri, 8 Feb 2008 15:03:09 -0800 (PST), Bo <solfranz47@gmail.com> wrote:

>Nu tror jeg det lykkes faneblad Tools -> Select & Zoom -> Dynamic
>zoom , men illustrationen på side 1 bliver en ringere kvalitet end på
>side 2 (den originale)

Hvis du har Illustrator, så åbn PDF'en i Illustrator og lav rettelserne dér.
Acrobat er ikke beregnet til at lave så store ændringer i.

Alternativt, hvis du ikke har skrifterne der er brugt: Placer PDF'en i Indesign
og klip og skaler i Indesign. På den måde går det ikke ud over kvaliteten.

--

Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Max

Dato : 09-02-08 18:49

Hej Bo

> Nu tror jeg det lykkes faneblad Tools -> Select & Zoom -> Dynamic
> zoom , men illustrationen på side 1 bliver en ringere kvalitet end på

Hvis du har lyst, ja så kan du prøve at maile den PDF til mig, så er
det meget nemmere at snakke om løsninger.

--
Mvh Max