Andet multimedie
bentjuul 3670
photo manager der kan udprinte med datoer?
Fra : hygum

Dato : 05-02-08 23:34

Findes der en photo manager program, der udprinte med dato for
billedet? Dvs. med udvalgte EXIF-informationer?

Picasa kan ikke.

Fra : penta@panto.com

Dato : 07-02-08 16:40

"hygum" <thomashygum@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Findes der en photo manager program, der udprinte med dato for
> billedet? Dvs. med udvalgte EXIF-informationer?
>
> Picasa kan ikke.

ACDSee kan.

Fra : Jubii

Dato : 07-02-08 18:05

penta@panto.com wrote:
> "hygum" <thomashygum@gmail.com> skrev i en meddelelse

> ACDSee kan.

Hvilken een? Photo manager (v.10) i edit mode eller photo editor mode
(v.4.0)? Og jeg har i anledning af dette spørgsmål prøvet at indsætte tekst
og/eller dato på billeder til udprintning. Og der findes ikke nogen menu
funktion hvor den mulighed er til stede, eller?