Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobes fontmappe
Fra : Marianne

Dato : 02-02-08 11:08

Hej

Hvoirdan installerer man fonte i Adobes fontmappe? Jeg har en font, jeg skal
bruge, og installerer jeg den gennem Windows lægger den sig i Windows'
fontmappe. Det er Indesign ikke tilfreds med, når jeg udskriver/exporterer
til pdf-filer.

På forhånd tak for hjælpen

mvh
marianne

Fra : Morten Lind

Dato : 02-02-08 11:37

Marianne <handel@fjerndettelundbak.dk> wrote:

> [...]
> bruge, og installerer jeg den gennem Windows lægger den sig i Windows'
> fontmappe. Det er Indesign ikke tilfreds med, når jeg udskriver/exporterer

I programmappen InDesign er en mappe, der hedder Fonts - smid din
skrifttype derned.

Alternativt kan du .eps´e din InDesignting for gennem Distiller at lave
..pdf´en, og på den måde vedlægge skrifter.

M.

Fra : Marianne

Dato : 02-02-08 18:58

> I programmappen InDesign er en mappe, der hedder Fonts - smid din
> skrifttype derned.

Det prøver jeg - men den omtalte mappe har ingen andre font'e liggende? Men
den kan jo 'se' nogen indefra Indesgin - hvor søren ligger de?

> Alternativt kan du .eps´e din InDesignting for gennem Distiller at lave
> .pdf´en, og på den måde vedlægge skrifter.

Hellere det andet ...

mvh
Marianne