Andet multimedie
bentjuul 3670
Genvejstast Indesign
Fra : Marianne Svenningsen

Dato : 27-01-08 13:33

Er der nogen som kan hjælpe mig med en genvejstast i Indesign, hvor jeg kan
veksle mellem skærmversion og normal version.
Altså hvor stregerne omkring tekstgrupper forsvinder, og annonceområdet
bliver nemmere at se.
På forhånd tak
Mio

Fra : Kurt Brixen

Dato : 27-01-08 17:03

On Sun, 27 Jan 2008 13:33:21 +0100, "Marianne Svenningsen" <mfs@mail.tele.dk>
wrote:

> [...]
>veksle mellem skærmversion og normal version.
>Altså hvor stregerne omkring tekstgrupper forsvinder, og annonceområdet

Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : C. Nielsen

Dato : 29-01-08 00:44

"Kurt Brixen" <kurt_brixen@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> On Sun, 27 Jan 2008 13:33:21 +0100, "Marianne Svenningsen"
> <mfs@mail.tele.dk>

Hej.
Hvis du senere glemmer genvejen, kan du også skifte ved at klikke på de to
nederste ikoner på din værktøjspalette. Ikonerne er et lille billed af skærm
eller normal visning.

--
Venlig hilsen
Charlotte Nielsen

http://gekkographic.dk/ http://gekkoline.dk/
"smile and the world smiles back, most of the time "