Andet multimedie
bentjuul 3670
Picasa screensaver
Fra : Nederbasse

Dato : 23-01-08 10:16

Hej
Jeg har åbenbart fået lavet en Picasa screensaver som jeg ikke kan finde ud
af at fjerne

Hvor i Picasa kan jeg fjerne eller slå denne funktion fra?

Lars

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 23-01-08 15:38

Nederbasse wrote:

> Hvor i Picasa kan jeg fjerne eller slå denne funktion fra?

Mon ikke du skal gøre det i "Egenskaber" for "Skrivebordet"?

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Nederbasse

Dato : 24-01-08 08:41

"Erik Ginnerskov" <erik.ginnerskov@live.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke du skal gøre det i "Egenskaber" for "Skrivebordet"?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Erik Ginnerskov
> http://hjemmesideskolen.dk/ - http://ginnerskov.dk/
> http://html-faq.dk

Jeg har roaming progile og ikke adgang til Pauseskærm under Egenskaber..
Grunden til jeg spørger netop her er at der må være et sted i Picasa hvor
man kan redigere eller fjerne screensaveren eller mappen/konf. filen den er

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-08 10:29

Under "hjælp" i picasa2 hedder 3 nederste punkt
"Screensavers, Slideshows and Timelines " der
kan du finde alt om picasa2's screensaver......