Andet multimedie
bentjuul 3670
Photo Shop Elements 4
Fra : Jesper

Dato : 22-01-08 22:31

Hej.

Kan man få PSE 4 til også at kunne vise RAW filer fra Olympus - og i
bekræftende fald hvordan?

Mvh

Jesper

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 22-01-08 23:33

"Jesper" <christop@post1.dknet**.dk> skrev :

>Kan man få PSE 4 til også at kunne vise RAW filer fra Olympus - og i
>bekræftende fald hvordan?

Det afhænger af, hvilken Olympus det drejer sig om.

http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?product=40&platform=Windows
--
Kerim

Fra : Jesper

Dato : 22-01-08 23:52

> Det afhænger af, hvilken Olympus det drejer sig om.
>
> http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?product=40&platform=Windows
> --
> Kerim

Tak for svaret - det er E 510 og det står så vidt jeg kan se der desværre
ikke....

Mvh

Jesper

Fra : emj

Dato : 23-01-08 07:39

Jesper skrev:

>Tak for svaret - det er E 510 og det står så vidt jeg kan se der desværre
>ikke....
Det er da også på tide, at du får opdateret din PSE til version6.
Så får du muligheden for E-510.

Hilsen emj

Fra : Jesper

Dato : 23-01-08 10:20

> Det er da også på tide, at du får opdateret din PSE til version6.
> Så får du muligheden for E-510.
>
> Hilsen emj

Det kan du da have ret i - så det er jeg ved at downloade nu....

mvh

Jesper