Andet multimedie
bentjuul 3670
konvertere Indesignfiler til publisher
Fra : Søren

Dato : 09-01-08 16:12

Jeg prøver igen, der må da være nogen der ved det!!

Jeg har nogle indesign filer som jeg gerne vil arbejde videre med i
publisher
kan der konverteres imellem disse formater?

Vh Søren

Fra : Max

Dato : 09-01-08 16:24

Hej Søren

> Jeg har nogle indesign filer som jeg gerne vil arbejde videre med i
> publisher kan der konverteres imellem disse formater?

Ikke mig bekendt, der findes nogle Publisher til Indesign muligheder,
men ikke omvendt. Du kan sikkert få teksten over, men formateringen
må du lave en gang til.

Ps: hvorfor Publisher ?

--
Mvh Max

Fra : Søren

Dato : 10-01-08 20:23

Indesign er hundedyr og svær at bruge

Fra : Max

Dato : 10-01-08 20:39

Hej Søren

> Indesign er hundedyr og svær at bruge

Ja, men har uanede muligheder :)

--
Mvh Max

Fra : BA

Dato : 10-01-08 23:55

InDesign er et rigtigt fedt program med uanede muligheder.

Hvis du vil arbejde videre i Publisher med noget fra InDesign, er mit bedste
bud, at du konverterer InDesign Filen til JPG og dernæst indsætter denne som
billedfil i Publisher. Alt på billedet er så selvfølgelig låst, men ellers
kan du fritlægge hvert enkelt element i InDesign, og så klistre det på i
Publisher.
--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....