Betalingsservice
Fra : Banbib

Dato : 11-02-08 03:18

Hej derude

Man ser efterhånden på mange forskellige hjemmesider, at man kan
f.eks. købe points med dankort/visa, og man så kan bruge disse som
betaling af andre tjenester.

Er der nogen der ved hvordan dette kan lade sig gøre, og evt. har
nogle informationskilder som jeg kan kigge lidt på?

/Peter Nielsen

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 11-02-08 11:33

"Banbib" <bregnholm@banbib.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Hva med og gøre det med sms.
http://www.hardwired.dk/Forside/

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-02-08 20:30

"Banbib" <bregnholm@banbib.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvordan dette kan lade sig gøre, og evt. har
> nogle informationskilder som jeg kan kigge lidt på?

De nemmeste er at få nogen til at stå for det, fx
http://www.quickpay.dk/

Du er i gang for 250 kroner/md

--
Martin Højriis Kristensen