åbne https-fil
Fra : MooreHojer

Dato : 09-02-08 01:55

Hej NG

Jeg får følgende fejl:

Notice: file() [function.file]: Unable to find the wrapper "https" - did you
forget to enable it when you configured PHP? in
C:\Inetpub\wwwroot\DDNS\DDNS.php on line 15

Det sker når jeg kalder file(https://minside.dk)

Har prøvet at finde ud af hvor jeg skal enable den ekstra warpper, men kan
ikke finde det i php.ini

Er der nogen der kan lede mig på rette vej?

På Forhånd Tak!

--
MooreHojer

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 09-02-08 12:00

MooreHojer wrote:
> [...]
>
> Det sker når jeg kalder file(https://minside.dk)
>
> Har prøvet at finde ud af hvor jeg skal enable den ekstra warpper, men kan

PHP skal være compiled med OpenSSL. Ellers kan du ikke hente via https
adresser. Har du egen server eller hoster du på et webhotel? Hvis det er
webhotel tror jeg desværre ikke der er meget at gøre - hvis du har egen
server?

--
Johan Holst Nielsen
Freelance PHP Developer - http://phpgeek.dk

Fra : MooreHojer

Dato : 09-02-08 12:23

> [...]
> adresser. Har du egen server eller hoster du på et webhotel? Hvis det er
> webhotel tror jeg desværre ikke der er meget at gøre - hvis du har egen

Jeg har egen server.
OS er 'Windows Server 2003 Web Edition' og 'IIS 6.0'

--
MooreHojer

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 09-02-08 20:04

MooreHojer wrote:

> Jeg har egen server.
> OS er 'Windows Server 2003 Web Edition' og 'IIS 6.0'

Prøv at kigge på www.php.net/openssl - og sørg for at få det til at
virke - der er muligvis en php_openssl. I så fald burde du kunne få det
til at virke (i hvert fald via fsockopen).

Kender dog ikke meget til det praktiske i det - har ikke rodet med en
php server på windows i mange år nu :)