?: strømforbrug
Fra : Anders Hansen

Dato : 15-07-01 20:21

Er der nogen der har erfaringer med hvor langt man kan komme med en 145 W
PSU!

Grunden til dette er at jeg overvejer at samle en mikroatx maskine i et
Aopen H300A (hedder det vist).
Følgende skulle anvendes:
bundkort med lan og lyd onboard
geforce 2 pro eller geforce 3
fujitsu eller anden lownoise harddisk
dvd drev
floppy

jeg ville helst benytte AMD, men det vil måske kræve en størrere PSU??

MVH/Anders

- findes der evt. et mikroatx desktop kabinet med end bedre PSU

Fra : Atcox

Dato : 15-07-01 21:39

Med en AMD Socket A og GeForce 2/3 kommer du ikke
særligt langt med en 145 Watt Psu...
En 250 Watt kunne vel gøre det, hvis du holder dig til GeForce 2..?

Desuden lyder 373mm(D)x324mm(W)x95(H) som meget varmt med
ovenstående hardware...Personligt ville jeg nok ikke kaste mig ud i det

Mvh,
Pelle Frederiksen.

Fra : Esben

Dato : 19-07-01 00:00

"Atcox" <atcox@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Med en AMD Socket A og GeForce 2/3 kommer du ikke
> særligt langt med en 145 Watt Psu...
> En 250 Watt kunne vel gøre det, hvis du holder dig til GeForce 2..?

Et Geforce 2 kan godt køre på en 145 watt psu - om det kan på et amd system
ved jeg dog ikke.

--
Esben

Fra : Jesper

Dato : 16-07-01 22:06

Har et kabinet/PSU magen til med MB med lan/onboard lyd
C466, Asus 7100 GF2, DVD drev og IBM HD
det køre 100 % OK
--
Jesper