FF laver forkert mellemrum
Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 14-02-08 23:52

Se på http://www.mzh.dk/testsider/vandretliste.html med hhv. FF og IE.

Øverst på siden er en div med en liste (ul) inden i. Lisepunkterne er
stylet med display: inline så listen vises vandret. Div'en har rød
baggrundsfarve og listen har sort.

Hos mig laver FF (v2.0.0.11) et mellemrum mellem underkanten af listen
og underkanten af div'en - og det bør den ikke gøre. IE viser siden som
den skal.

Er der en løsning (ud over browserspecifikke stylesheets)? Både padding
og margin er nulstillet på alle relevante elementer (så vidt jeg kan se).

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face"

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-02-08 00:26

"Mikkel Z. Herold" <mikkel@[remove_this]mzh.dk> skrev:

> Hos mig laver FF (v2.0.0.11) et mellemrum mellem underkanten af listen
> og underkanten af div'en - og det bør den ikke gøre. IE viser siden som
> den skal.

Jeg ser det samme.Opera viser siden rigtigt.

--
Bertel

Fra : Stig Johansen

Dato : 15-02-08 03:46

Bertel Lund Hansen wrote:

> [...]

Ditto her med FF v2.0.0.12

> Jeg ser det samme.Opera viser siden rigtigt.

Samme her, IE6 + Konqueror 3.3.1 viser det også rigtigt.

Stig Johansen

Fra : sicknospam@hotmail.c~

Dato : 15-02-08 07:04

float:left;

på #menulist a{} skulle løse det.

Thomas

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 15-02-08 13:57

sicknospam@hotmail.com skrev:
> float:left;
>
> på #menulist a{} skulle løse det.

Minsandten! Endnu et hack er skrevet i bogen - tak for det!

Mikkel