Hvor mye er galt i denne setningen?
Fra : Knut

Dato : 13-02-08 17:34

Hvor mange feil er det her:

Hilsen Knut

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 13-02-08 18:05

"Knut" <knos@hist.no> writes:

> Hvor mange feil er det her:

Jeg skal ikke gøre mig klog på stavefejl, men prøv:
Style-attributten er ikke skrivbar (selvom nogle browsere tillader
det, så virker det ikke i alle).

/L

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-02-08 18:06

Knut skrev:

> Hvor mange feil er det her:

Første fejl er overflødigt JavaScript.

Jeg tror ikke du kan lave det med indlejret style, men det er
også en fordel at holde CSS'en for sig.

I head-sektionen skal der stå:

   .skjul:hover { visibility: hidden; }

Så kan du nede i body-delen skrive:

og klassen kan genbruges andre steder. Hvis du senere finder ud
af at de skjulte tekster skal stå med grønt når de ses, er der
kun ét sted det skal rettes.

--
Bertel

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 13-02-08 21:09

Bertel Lund Hansen <unospamo@lundhansen.dk> writes:

>    .skjul:hover { visibility: hidden; }

Det er kun næsten det samme, da det oprindelige script mangler
en onmouseout til at gøre det synligt igen.

/L

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-02-08 22:36

Lasse Reichstein Nielsen skrev:

> Det er kun næsten det samme, da det oprindelige script mangler
> en onmouseout til at gøre det synligt igen.

Det har du ret i.

Har CSS en mulighed for at ændre en tilstand permanent blot ved
hover?

--
Bertel

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 14-02-08 08:00

Bertel Lund Hansen <unospamo@lundhansen.dk> writes:

> Har CSS en mulighed for at ændre en tilstand permanent blot ved
> hover?

Nej.
CSS er rent statisk, det har ingen tilstand. Det kan ikke huske om du
har været over et element.

/L