Tabel kolonner, part 2, er der et 'standar~
Fra : Stig Johansen

Dato : 11-02-08 08:13

Hej igen.

Det med ikonerne jeg nævnte i forrige indlæg med baggrundsbilleder er i
virkeligheden ret,slet,flyt - _ikoner_.

Nu er det funktionelt, og så vil jeg gerne have nogle 'ensartede' ikoner i
omegnen af de standard 16*16 i windows. (2K)

'Frit', fordi det her er kun et 'legeprojekt', og jeg vil helst ikke i
konflikt med oprethavsloven.

'Standard', fordi jeg vil gerne have det ser nogenlunde konsistent ud.

Jeg har indtil videre hugget lidt fra webinterfacet fra min ZyXel router,
meen jeg er ikke sikker på den holder i byretten.

Jeg har søgt på Google (images), men jeg synes ikke rigtig jeg finder noget.
Det er muligvis fordi jeg er tekniker og ikke designer, så det kan være jeg
bruger de forkerte ord.

Stig Johansen