cybercity nede?
Fra : Peter Holm

Dato : 10-02-08 22:24

hej
har en 10mbit linie hos cybercity. lokation Skanderborg.
det sidste døgn har jeg ikke kunnet kommer over 1mbit.
Andre med problemer i den retning?

Peter

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 10-02-08 23:37

Peter Holm skrev:

> har en 10mbit linie hos cybercity. lokation Skanderborg.
> det sidste døgn har jeg ikke kunnet kommer over 1mbit.
> Andre med problemer i den retning?

Iflg. http://www.cybercity.dk/kundecenter/bredbaand/driftsstatus/ er der
ingen åbne fejl.

--
Niels

Fra : Martin Damberg

Dato : 11-02-08 18:17

"Peter Holm" <peterholm67@hotmail*REMOVE*.com> wrote in message
> [...]
> har en 10mbit linie hos cybercity. lokation Skanderborg.
> det sidste døgn har jeg ikke kunnet kommer over 1mbit.

Ja, jeg har de sidste par dage oplevet samme problem med min 4/768 CC linie,
her i Århus Centrum.
Modemet kører den rigtige hastighed, for mig at se. Tror måske problemet
ligger i deres peerings, de kan være overbelastet.
Måske de også gør brug af YouSee (DK-TV) tricket, shaper alt trafik

mvh

Martin Damberg

Fra : agricolaagricola@hot~

Dato : 11-02-08 13:28

On 10 Feb., 22:23, "Peter Holm" <peterholm67@hotmail*REMOVE*.com>
wrote:
> [...]
> har en 10mbit linie hos cybercity. lokation Skanderborg.
> det sidste døgn har jeg ikke kunnet kommer over 1mbit.

Jeg oplever også for tiden at download hastigheder er meget langsomme
(Aarhus Nord). Når jeg bruger min Slingbox kan jeg ikke få hastigheder
der ligger over 200kbps, hvor jeg plejer at få omkring 1100-1300kbps,
og fra usenet er hastigheden ligeledes blevet meget langsom.

Fra : Martin Damberg

Dato : 12-02-08 17:43

[...]

mvh"

Tror problemet er løst. Det kører hvertfald bedre.
For mig at se så lå problemet på mcr1-aalx.ip.cybercity.dk knuden
men igen, dont know (mit bedste bud).

mvh

Martin Damberg