Smådimser til PC
Fra : Rainman

Dato : 14-02-08 15:46

Findes der nogen der udbyder en godtepose med diverse PC stumper, så som
skruer, jumpere etc? Står aktuelt og mangler en jumper, men har åbenbart
forlist de sidste jeg havde. Lidt træls at skule bestille en junper til
formodentligt 0,10 kr og så betale 60 kr. i porto :)

Fra : Radioamatør

Dato : 14-02-08 16:30

"Rainman" <rainman@rainman.dk> skrev i en meddelelse news:47b45441$0$89172$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> men har åbenbart forlist de sidste jeg havde. Lidt træls at skule bestille en junper til formodentligt 0,10 kr og så betale 60 kr.

Kør ned på genbrugspladsen, der kan du sikkert finde de stumper du mangler.

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-02-08 19:57

"Radioamatør" <Her@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Kør ned på genbrugspladsen, der kan du sikkert finde de stumper du
> mangler.

Lige mine ord En skrottet PC kan man få mange gode skruer, jumpers osv
ud af. Jeg har en kammerat der samler lidt sammen til mig en gang imellem.

Fra : Max

Dato : 14-02-08 17:14

Hej Rainman

> som skruer, jumpere etc? Står aktuelt og mangler en jumper, men har
> åbenbart forlist de sidste jeg havde. Lidt træls at skule bestille en

Hvis nu du fortalte hvor du befandt dig geografisk, mon så ikke
der er en der har noget der kan afhentes ?

--
Mvh Max

Fra : Hans

Dato : 14-02-08 17:13

Rainman wrote:
> [...]
> åbenbart forlist de sidste jeg havde. Lidt træls at skule bestille en
> junper til formodentligt 0,10 kr og så betale 60 kr. i porto :)

Prøv i gruppen news:dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej, hvor der
garanteret er en som kan sende dig nogle stykker i en kuvert.

Hans

Fra : Rado

Dato : 14-02-08 17:40

On Thu, 14 Feb 2008 15:46:26 +0100, Rainman <rainman@rainman.dk>
wrote:

> [...]
>forlist de sidste jeg havde. Lidt træls at skule bestille en junper til
>formodentligt 0,10 kr og så betale 60 kr. i porto :)

Skruer kan du få her:

http://studiedata.dk/shop/pc-skruesaet-m-6012p.html

Men jumpere er det aldrig lykkedes mig at finde til salg nogen steder,
når jeg manglede dem. Nu har jeg så til gengæld gennem tiden fået
samlet nogle stykker sammen fra diverse kasseret hardware og nok flere
end jeg får brug for selv. Hvis du vil have et par stykker med posten
så send en mail med din adresse (fjern "fjern" i min emailaddresse).

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html

Fra : Rainman

Dato : 15-02-08 07:40

Rado wrote:

> [...]
> end jeg får brug for selv. Hvis du vil have et par stykker med posten
> så send en mail med din adresse (fjern "fjern" i min emailaddresse).

Tusind tak Rado! Jeg skal lige en tur omkring genbrugspladsen i
eftermiddag i anden anledning, og så vil jeg se om jeg er heldig der -
ellers skriver jeg :)

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 15-02-08 09:52

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Men jumpere er det aldrig lykkedes mig at finde til salg nogen steder,
> når jeg manglede dem.

http://www.el-supply.dk/?Gid=&Vid=7809

MVH
Thomas

Fra : Rado

Dato : 15-02-08 17:31

On Fri, 15 Feb 2008 09:51:56 +0100, Thomas Eg Jørgensen
<thomas@hest.notaplan.com> wrote:

>"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
>http://www.el-supply.dk/?Gid=&Vid=7809

Nåja, nu er det så bare nogle år for sent....

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 15-02-08 18:12

Rainman skrev:
> [...]
> forlist de sidste jeg havde. Lidt træls at skule bestille en junper til
> formodentligt 0,10 kr og så betale 60 kr. i porto :)

Du har fået nogle brugbare råd, forhåbentlig, men
denne diskussion fik mig til at tænke på noget helt
andet:

Jeg så en gang en TV-udsendelse om nogle seniorer,
der have fået den gode idé at opsamle aflagte PC'er,
sætte dem i stand med aflagte stumper og sende dem
til nogle kontakter i et eller andet afrikansk land.

Er der nogen der har en adresse eller et telefonnumer?
Jeg har en del stumper, der er for gode til at blive
smidt væk, og måske kan gøre større gavn i sådan en
klub end i den lokale Røde Kors genbrugsbutik.

Jørgen Farum Jensen
..