Terminal Service / CPU
Fra : Mort1s1

Dato : 13-02-08 09:25

Terminal Service anvender over 50% CPU.
Nogen som ved, hvad Terminal Service bruges til - min pc brugte når den bare
stod og lavede ingen ting, over 50% af CPU kraften, nu har jeg i
Systemkonfiguration afbrudt Terminal Service og nu er CPU forbruget normalt.
Terminal Service kommer fra Microsoft Corperation.

Mort1s1

Fra : Hans

Dato : 13-02-08 09:42

Mort1s1 wrote:
> [...]
> jeg i Systemkonfiguration afbrudt Terminal Service og nu er CPU
> forbruget normalt. Terminal Service kommer fra Microsoft Corperation.

http://en.wikipedia.org/wiki/Terminal_Services

Hans