Problemer med mus
Fra : Nederbasse

Dato : 10-02-08 17:49

Hej

Jeg har 2 Logitech optiske trådløse mus som opfører sig mærkligt, pludselig
er cursoren oppe i toppen af skærmen eller neder i bunden. Jeg har ikke
skiftet underlag eller andet og der er ikke installeret en Logitech driver
da jeg skifter melle de 2 mus mus og de er ikke samme type.
Hvad er det bedste underlag for et optisk mus eller er der en anden fejl ?

Lars

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 10-02-08 23:29

"Nederbasse" <gukliguk@derover.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> type.
> Hvad er det bedste underlag for et optisk mus eller er der en anden fejl ?

Når de opfører sig sådan, plejer det at være dårlige batterier.

Kurt

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 12-02-08 11:27

Nederbasse wrote:

> skiftet underlag eller andet og der er ikke installeret en Logitech driver
> da jeg skifter melle de 2 mus mus og de er ikke samme type.

Det kan Logitech's driver godt finde ud af

> Hvad er det bedste underlag for et optisk mus eller er der en anden fejl ?

En god musmåtte

Jesper Poulsen