Pinnacle PCTV 310i driver
Fra : Michael Ravn

Dato : 09-02-08 11:36

Ved nogen, hvor man kan finde en driver til ovenstående tv-tuner-kort?
(Windows XP)

På Pinnacle's website ser det ud til at man kun kan downloade noget hvis man
serienummeret på den CD, som sikkert fulgte med kortet, men dette har jeg
ikke, da jeg har overtaget kortet brugt.

Michael
Skift til IP-telefoni, hvis du har hurtigt Internet, og spar ca. 50%. F.eks.
hos
www.fonet.dk, www.ringip.dk, www.telsome.dk, www.tdc.dk, www.cybercity.dk,
www.fullrate.dk

Fra : Mads

Dato : 09-02-08 12:43

On Sat, 9 Feb 2008 11:35:35 +0100, "Michael Ravn"
<mravn@FJERNemail.dk> wrote:

> [...]
>serienummeret på den CD, som sikkert fulgte med kortet, men dette har jeg
>ikke, da jeg har overtaget kortet brugt.

Du kan da låne mit nr. Softwaren virker alligevel kun sammen med
Pinnacles kort, så det kan jeg ikke se nogen problemer i.

JCHER-NBBAA-BGAAB-AAANB-RUWUC

Det er den kode jeg brugte da jeg hentede de nyeste drivere
til min Pinnacle USB TV tuner. Egentligt lidt underligt at de
vil have en kode bare for at man kan hente driveren.

Forresten, det kort du nævner, er det ikke PCI-express kortet
med dual hybrid tuner ? Altså 2 tunere og både digital og analog
modtagelse.
Jeg overvejer nemlig at købe sådan et, så hvis du får det til at
virke må du meget gerne skrive lidt her om hvordan det virker
og hvordan kvaliteten af optagelser er. Det vil jeg virkelig sætte
stor pris på.

mvh Mads

Fra : Michael Ravn

Dato : 10-02-08 22:54

> [...]
> virke må du meget gerne skrive lidt her om hvordan det virker
> og hvordan kvaliteten af optagelser er. Det vil jeg virkelig sætte

Jeg har ikke afprøvet det endnu, p.gr.a. manglende tid, men jeg vil prøve at
få det gjort een af dagene.

Fra : Peter

Dato : 09-02-08 12:45

"Michael Ravn" <mravn@FJERNemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man serienummeret på den CD, som sikkert fulgte med kortet, men dette har
> jeg ikke, da jeg har overtaget kortet brugt.

Jeg ved ikke hvad det er du har lavet, for jeg kan da hente driverne her,
uden problemer og uden seriel nummer:
http://cdn.pinnaclesys.com/SupportFiles/PCTV%20Drivers/ReadmePCTV.htm

PeterB

Fra : Michael Ravn

Dato : 10-02-08 12:14

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Michael Ravn" <mravn@FJERNemail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke hvad det er du har lavet, for jeg kan da hente driverne her,
> [...]
Tak til Jer begge - tusind tak for registreringsnummeret. Så vidt jeg husker
kan man godt downloade uden kode, men for at anvende softwaret skal man
bruge en kode.