Andet multimedie
bentjuul 3670
Kalender
Fra : Preben Poulsgaard

Dato : 23-11-07 21:44

Hej
Er der en der har kendskab til et program til fremstilling af kalender der
er lædt at gå til for en ikke øvet
mvh. Preben

Fra : Max

Dato : 23-11-07 21:51

Hej Preben

> Er der en der har kendskab til et program til fremstilling af
> kalender der er lædt at gå til for en ikke øvet

Hvis du har Publisher, ja så er der en wizard til formålet i den.

Du kan også hente Word skabeloner her

http://office.microsoft.com/da-dk/templates/CT101425391030.aspx

du kan også lave en on-line her

http://kalendersiden.dk/

--
Mvh Max

Fra : emj

Dato : 24-11-07 11:02

On Fri, 23 Nov 2007 21:44:10 +0100, in dk.edb.grafik you wrote:

>Er der en der har kendskab til et program til fremstilling af kalender der
>er lædt at gå til for en ikke øvet

Jeps.
http://kalendersiden.dk/
Gå ind under avanceret, så kan du også få familiens mærkedage
genereret ind på de rette steder pr automatik.
Du skal bare oprette en *.txt fil med følgende opbygning og kopiere
den ind på rette sted i generatoren
26.5: JETTE
3.6: METTE
13.7: JØRGEN
osv

Hilsen emj

Fra : Preben Poulsgaard

Dato : 24-11-07 20:21

Hej
Det jeg har brug for er en kalender hvor jeg kan indsætte foto en side for
hver måned
mvh. PREBEN

Fra : emj

Dato : 24-11-07 23:26

Preben Poulsgaard skrev:

>Det jeg har brug for er en kalender hvor jeg kan indsætte foto en side for
>hver måned

OK. Det bedste program, jeg har prøvet til det formål er Adobe
Photoshop Element version 4.
De nyere versioner 5 & 6 har ikke den funktion med.

Hilsen emj

Fra : Max

Dato : 25-11-07 01:02

Hej Preben

> Det jeg har brug for er en kalender hvor jeg kan indsætte foto en
> side for hver måned

Har du Publisher har den en wizard til den opgave.

--
Mvh Max

Fra : Rado

Dato : 25-11-07 02:07

http://www.waseo.de/articles.php?lng=en&pg=47

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html

Fra : Preben Poulsgaard

Dato : 25-11-07 21:52

Hej

> http://www.waseo.de/articles.php?lng=en&pg=47

Det var lige det jeg manglede, tak for hjælpen
mvh. Preben