Hjælp ønskes
Fra : JBJ

Dato : 07-02-08 15:20

Jeg har Vista på min pc og bruger windows mail som email program. Jeg har 2
email addresser hvoraf den en udløber snart, nu er spørgsmålet så hvis jeg
sletter den email addresse fra Windows mail, vil de mail som er modtaget på
den email addresse så forsvinde?

Jeg har nemlig haft gjort det før og synes der en del mails som jeg ikke kan
finde igen og mener ikke at jeg har fjernet dem. Det drejer sig om mails der
er gemt i en mappe jeg selv har oprettet "Gemt".

Håber der er en der kan svare på det:)

Grunden til at jeg ikke bare kan lade den email adresse stå der er at der
åbenbart er problem med digital signatur når der er 2 emailadresser, sådan
at signaturen kun kan tilføjes den ene email adresse. Det er vist
udelukkende et Vista problem.

JBJ

Fra : JBJ

Dato : 08-02-08 13:11

"JBJ" <SPØRG@MIG.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> åbenbart er problem med digital signatur når der er 2 emailadresser, sådan
> at signaturen kun kan tilføjes den ene email adresse. Det er vist

Ifølge Digital Signatur support er der et generelt problem med CSP.exe i
vista, men der udkommer en ny version af csp.exe fra TDC i marts, som skulle
fixe problemet.

Men spørgsmålet er stadig: Slettes de mails der er modtaget med kontoA hvis
jeg sletter KontoA eller forbliver alle mails fra både kontoA og kontoB
selvom jeg sletter KontoA?

JBJ