Importere xml fil til htmlside
Fra : Christian

Dato : 07-02-08 10:04

Hej,

nybegynder:)

Jeg er ved at lave en side i html. Jeg ønsker at importere noget
data fra en xml fil eller hele filen. Hvordan gør jeg lige det?
Har ikke rigtigt kunne finde en løsning. Ved heller ikke lige
hvordan jeg skal gribe det an. Håber der er nogle der kan hjælpe!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : David Trasbo

Dato : 07-02-08 11:12

Christian skrev:

> [...]
> Har ikke rigtigt kunne finde en løsning. Ved heller ikke lige
> hvordan jeg skal gribe det an. Håber der er nogle der kan hjælpe!

Til det formål skal du bruge noget serverside. PHP evt. Du kan spørge i
PHP-gruppen (dk.edb.internet.webdesign.serverside.php). Se evt.:

http://dk.php.net/xml

--
David Trasbo.
http://lki.dk - L u k K u n d e r n e I n d.

Fra : Christian Holst

Dato : 07-02-08 13:56

David Trasbo wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Til det formål skal du bruge noget serverside. PHP evt. Du kan spørge i
> PHP-gruppen (dk.edb.internet.webdesign.serverside.php). Se evt.:

> [...]
Har løst det, lidt java og xsl, så kører den.. Men tak for hjælpen!