Selvmordsmetode efterlyses
Fra : dktekno

Dato : 06-02-08 18:02

Jeg lider af OCD og vil meget gerne have behandling for det.

Men det kan jeg ikke få, fordi sygesikringen kun giver tilskud til folk der
har været ude for noget meget traumatisk, som f.eks. at have forsøgt
selvmord.

Derfor er min eneste udvej, for at kunne få psykologhjælp, at jeg forsøger
selvmord.

Hvordan gør jeg det bedst muligt?

Fra : Maria

Dato : 06-02-08 19:36

tvivler på nogen giver dig en måde på selvmord herinde....

Fra : Martin

Dato : 06-02-08 19:53

Jeg vælger at se det som et politisk budskab, og det er OT her DKTEKNO.

Der er talrige måder at gøre det på og man skal altså ikke være
videnskabsmand for at finde på en af dem.

Du gør det "bedst muligt" ved straks at kontakte din psykiater og fortæller
ham om de tanker du har.

Fra : bk

Dato : 06-02-08 23:56

> [...]
> selvmord.
>
> Derfor er min eneste udvej, for at kunne få psykologhjælp, at jeg forsøger

som jeg har rådet dig til før....bevæg dig ud i naturen.den er fuld af farer
og alt hvad du møder derude vil du garanteret klassificere som trusler mod
dit liv og helbred.
Prøv med et drukningsforsøg i en vandpyt,den er næsten sikker på at
mislykkes.

Fra : peja

Dato : 07-02-08 00:40

De eneste udvej, for at kunne få psykologhjælp, at jeg forsøger
> selvmord.
>
> Hvordan gør jeg det bedst muligt?

10. etage og opefter er sikker nok - men forsøg ikke de nedre etager - for
så stritter du nok ikke så meget.

Men hvad vil du egentlig helst? Automatisk knivstikket i ryggen - så køb
stoffer uden at betale. Eller gør det selv?

Uddyb det lidt mere - hvis du skal rådgives !

ELLER SIDSTE MULIGHED - ER DU ENSOM OG VIL HØRES?

Fra : Peter

Dato : 07-02-08 01:21

> [...]
> selvmord.
>
> Derfor er min eneste udvej, for at kunne få psykologhjælp, at jeg forsøger

Dine ideer for at få opmærksomhed, kender da vist ingen grænser - gør de?

Peter

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-02-08 09:52

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Dine ideer for at få opmærksomhed, kender da vist ingen grænser - gør de?
>
> Peter

Hej Peter

Tror ikke rigtigt, at du læste Tekno's indlæg, gjorde du ?????

Han skriver jo helt præcist, hvorfor han overvejer at udføre " Et
selvmordsforsøg ". Gør han det, kan han få hjælp, ellers ikke... Det er vel
en moderne pendant til, at i 70'erne & 80'erne, skulle du lave et bræk, for
at få hjælp på bistandskontoret... Du blev kun taget alvorligt, hvis du kom,
fulgt af to granvoksne betjente....
Eller den helt superaktuelle.... Blinde over 67 år, kan ikke få hjælp til at
komme ud....

Tekno, er jo IKKE interesseret i at dø, men i at få hjælp... Så hvem er mest
syg... Tekno, eller reglerne ???

M.V.H....Benny..

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-02-08 10:59

Benny Mortensen:
> "Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Peter
>
> Tror ikke rigtigt, at du læste Tekno's indlæg, gjorde du ?????
>
> Han skriver ...snip

Det eneste DKTekno er ude efter er opmærksomhed, hvis du spørger ham,
fejler han ALT, så vi må formode, det han ikke kan få hjælp til er
noget lægen/systemet siger han ikke fejler.

DKTekno er hypokonder.

--
mvh.

Fra : lh

Dato : 07-02-08 11:15

"Ludvig Nielsen" <lunielsen @yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det eneste DKTekno er ude efter er opmærksomhed, hvis du spørger ham,
> fejler han ALT, så vi må formode, det han ikke kan få hjælp til er noget

Det er jo også en sygdom! Har du tænkt på det?

lh

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-02-08 11:29

lh skrev den 07-02-2008:
> "Ludvig Nielsen" <lunielsen @yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det er jo også en sygdom! Har du tænkt på det?

Ja, og!?

DKTekno får psykofarmaka, netop fordi det er mentalt han har problemer.

--
mvh.

Fra : bk

Dato : 07-02-08 14:54

"lh" <com@comhere.dk> skrev i en meddelelse

> "Ludvig Nielsen" <lunielsen @yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det er jo også en sygdom! Har du tænkt på det?

Så vidt vides er der ikke mange hypokondere som efterlyser selvmordsmetoder.
Så derfor er min diagnose klar: Total knald i låget.
Tag og læs hvad vor kære tekno har foreslået og spurgt om i gennem
tiderne.Så kom med bud på hvad der er galt med fyren.

Fra : Frøken Jensen

Dato : 07-02-08 14:57

On 07/02/08 10:59, in article mn.3a937d827cc44a55.86223@RENT-A-TROLL,
"Ludvig Nielsen" <lunielsen @yahoo.com> wrote:

> [...]
> fejler han ALT, så vi må formode, det han ikke kan få hjælp til er
> noget lægen/systemet siger han ikke fejler.

Ludvig er du læge ? Måske endda psykiater ?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-02-08 15:46

Frøken Jensen frembragte:

> Ludvig er du læge ? Måske endda psykiater ?

Det behøves man ikke at være for at se DKTekno har fis i alpeklatten.

--
mvh.

Fra : Frøken Jensen

Dato : 07-02-08 22:10

On 07/02/08 15:45, in article mn.3bb17d828024919f.86223@RENT-A-TROLL,
"Ludvig Nielsen" <lunielsen @yahoo.com> wrote:

> Frøken Jensen frembragte:

> Det behøves man ikke at være for at se DKTekno har fis i alpeklatten.

Det lyder godt, Ludvig. Der er stor mangel på psykiatere her i landet, kan
du ikke melde dig og fortælle, at det pis det kan du bare...

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 08-02-08 05:50

Frøken Jensen skrev:

> Det lyder godt, Ludvig. Der er stor mangel på psykiatere her i landet, kan
> du ikke melde dig og fortælle, at det pis det kan du bare...

Du har måske samme problem som DKTekno, jeg aner at I er på
bølgelængde.

--
mvh.

Fra : lh

Dato : 08-02-08 10:16

> Du har måske samme problem som DKTekno, jeg aner at I er på bølgelængde.
>
> --
> mvh.

Kære Du.

Fatter du virkelige ikke at dktekno og alle andre der har disse sygdomme er
SYGE. Hvorfor nedgør du det/dem! Hvad er du for en person. Der er så meget
fokus på psykiske sygdomme i vore dage at jeg troede at fordomme så småt var
ved at være på retur, men det kan jeg høre det ikke er. Psykiske syge
mennesker er "bare" skøre og skal "bare" tage sig sammen jo jo, alt det
florere stadigvæk ganske godt - og det er synd for dem der er syge fordi det
hjælper dem ikke.

lh

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 08-02-08 10:54

lh kom med denne ide:

> Kære Du.

> Fatter du virkelige ikke at dktekno og alle andre der har disse sygdomme er
> SYGE...snip en bunke ævl.

Sølle du.

Jo jeg er godt klar over de har fis i alpeklatten, hvad er det du ikke
forstår.

Må jeg foreslå http://www.randers-reb.com/ siges at virke efter
hensigten.

--
mvh.

Fra : lh

Dato : 08-02-08 11:53

> lh kom med denne ide:

> Sølle du.
>
> Jo jeg er godt klar over de har fis i alpeklatten, hvad er det du ikke
> [...]

Du er syg i hovedet!

lh

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 08-02-08 12:10

Følgende er skrevet af lh:
> "Ludvig Nielsen" <lunielsen @yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du er syg i hovedet!

Bare det ikke er DKTekno syg i hovedet, så er det sgu helt ok.

--
mvh.

Fra : Jørgen

Dato : 09-02-08 08:26

Ludvig Nielsen skrev:
> Følgende er skrevet af lh:

> Bare det ikke er DKTekno syg i hovedet, så er det sgu helt ok.

Jeg har ondt af dig, meget ondt.

Du er faktisk mere syg i hoved end tekno, han er " bare" uheldig at være
ramt at en anerkendt syndrom, som han har en dianose på.
Det tror jeg ikke du har.
Du skal bare provokere og være dum smart, på bekostning af andres sygdomme

Føj for Fa....

fra
Jørgen

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 09-02-08 08:31

Jørgen har bragt dette til verden:

> Jeg har ondt af dig, meget ondt.

Åhh endnu en DKTekno.

> Du er faktisk mere syg i hoved end tekno, han er " bare" uheldig at være ramt
> at en anerkendt syndrom, som han har en dianose på.

DKTekno har fis i alpeklatten, og han får det ikke bedre af I har
medlidenhed med ham, han hungre efter opmærksomhed, og der er tosser
nok til at give ham det.

> Det tror jeg ikke du har.
> Du skal bare provokere og være dum smart, på bekostning af andres sygdomme

Slet ikke, men jeg kalder en skovl en skovl, om du kan lide det eller
ej.

> Føj for Fa....

Hvis det smager grimt så spyt det ud.

Tag du nu en kop kaffe lille ven, og pas på blodtrykket, det er sikkert
lidt ude af ballance.

--
Rygere er en STOR belastning for det danske sundhedsvæsen.
NEJ, de bidrager IKKE med mere end de koster samfundet, tværtimod.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 09-02-08 17:26

> Fatter du virkelige ikke at dktekno og alle andre der har disse sygdomme
> er SYGE.

Jo, det forstå vi (jeg) faktisk fint. Hvis han hade brækket benet, havde vi
alle sammen fortalt ham at det tager 8 uger og at de første to er værst.
Spis noget smertestillende, hold dig i ro og så heler du helt efter bogen.
Når det er psykisk, så skal vi pludselig være omsorgsfulde og må bestemt
ikke kalde det sygdom - og enhver form for medicin som en læge har
udskrevet, bliver svinet til og "det skal han undgå".

En mand med et brækket ben, der går på det mod lægens råd, kalder vi et
fjols uden at nogen løfter så meget som et øjebryn. Når en psykisk syg
fjumrer rundt med sin sygdom, så er det at nedgøre ham og sygdommen at kalde
det "roterende fis i kasketten".

Skal der være respekt om psykisk syge, så skal de behandles og omtales som
syge. Lige ret for alle sygdomme.

Mvh Maria

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 10-02-08 05:25

Maria Frederiksen forklarede:

> [...]
> "roterende fis i kasketten".
>
> Skal der være respekt om psykisk syge, så skal de behandles og omtales som

Jeg er sgu 100% enige i det du skriver.

Fra : MF

Dato : 10-02-08 16:40

Ludvig Nielsen skrev:
> Maria Frederiksen forklarede:

Ok, det kan vi se.

Du ved hvad da hvad du taler om.

Hatten af for det, du har virkelig forståelse for det hele..

> Jeg er sgu 100% enige i det du skriver.

I passer vist fint sammen

Mvh Mf

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 10-02-08 16:53

Efter mange tanker skrev MF:

> Ok, det kan vi se.

> Du ved hvad da hvad du taler om.

> Hatten af for det, du har virkelig forståelse for det hele..

> I passer vist fint sammen

Og du har ydet hvad til tråden?

--
Rygning er en STOR belastning for det danske sundhedsvæsen.
Afgiften dækker kun ½ af udgiften, der påføres sundhedsvæsenet.

Fra : MF

Dato : 10-02-08 16:56

Ludvig Nielsen skrev efter mange overvejelser:

> Og du har ydet hvad til tråden?

Intet, lige så lidt som dig

Mvh Mf

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 10-02-08 16:57

MF tastede følgende:

> Intet, lige så lidt som dig

Og det gør dig til?

Fra : MF

Dato : 10-02-08 17:05

Ludvig Nielsen skrev:
> MF tastede følgende:

> Og det gør dig til?

Ikke noget som helst, Kun stof til eftertanke.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 10-02-08 17:08

MF:

> Ikke noget som helst

Jo, det gør dig til det samme som du anser mig for at være, så du skød
dig selv i foden lille ven.

> Kun stof til eftertanke.

Øhh nå.

Fra : MF

Dato : 10-02-08 17:20

Ludvig Nielsen skrev:
> MF:

> Jo, det gør dig til det samme som du anser mig for at være, så du skød
> dig selv i foden lille ven.

Nå, det gjorde altså lidt ondt, har du et godt råd
mod det?
Ludvig jeg er på nogle meget få områder enig med dig,
Så kan du selv vurderer om jeg har knald i låget.
For at komme dig i forkøbet, det har jeg temmelig sikkert
ifølge dig, men jeg tror ikke på du er så kynisk som
du tilsyneladene vil give dig ud for.
Dette bliver afslutningen for mig, den dag du bliver
alvorligt syg vil du have brug for al den støtte du
kan få, om den kommer hertfra eller ej, skal jeg ikke
kunne sige. Men prøv for f.... at vend din tankegang.

> Øhh nå.

Øhh jah.

Mvh Mf

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 10-02-08 17:25

MF sendte dette med sin computer:

> Nå, det gjorde altså lidt ondt, har du et godt råd
> mod det?

Ondt, slet ikke, det var din egen fod du skød af, så jeg er urørt.

> [...]
> kan få, om den kommer hertfra eller ej, skal jeg ikke
> kunne sige. Men prøv for f.... at vend din tankegang.

Jeg er kynisk, det er ingen hemmelighed, om du har knald i låget, det
aner jeg intet om, men DKTekno har skrevet nok til at jeg ikke er et
sec. i tvivl om at han er totalt vissen i øverste etage.

Hvis jeg bliver syg, så går jeg til min læge og ikke på usenet.

Fra : MF

Dato : 10-02-08 17:44

Ludvig Nielsen skrev:
> [...]
> sec. i tvivl om at han er totalt vissen i øverste etage.
>
> Hvis jeg bliver syg, så går jeg til min læge og ikke på usenet.

Hvem af os to der har knald i låget kan jo så diskuteres....
Men vil du sammenligne et brækket ben og en psykisk syg på
samme måde?
Dktekno er syg, kan du ikke få det ind i knolden...
Om han er er hypokonder eller ej, så er han syg!!
Ja jeg ville nok også foretrække min egen læge hvis det var,
men nu er min kone sygeplejersker, såhh...
Men jeg ville da til enhver tid trækker på den enorme viden
alle herinde også har. Ville du ikke det? når det virkelig
brænder på?

Mvh Mf

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 10-02-08 18:25

MF forklarede:

> Hvem af os to der har knald i låget kan jo så diskuteres....
> Men vil du sammenligne et brækket ben og en psykisk syg på
> samme måde?
> Dktekno er syg, kan du ikke få det ind i knolden...

Ja, han har knald i potten, det er jo det jeg har sagt hele tiden.

> Om han er er hypokonder eller ej, så er han syg!!
> Ja jeg ville nok også foretrække min egen læge hvis det var,
> men nu er min kone sygeplejersker, såhh...

Heldigt for dig.

> Men jeg ville da til enhver tid trækker på den enorme viden
> alle herinde også har. Ville du ikke det? når det virkelig
> brænder på?

Nej, usenet er bestemt ikke stedet at opsøge når det brænder på.

Fra : MF

Dato : 10-02-08 18:52

Ludvig Nielsen skrev:
> MF forklarede:

> Ja, han har knald i potten, det er jo det jeg har sagt hele tiden.

Ville du sige det samme om en der havde meget svært ved at gå ud
pgr.a angst og ikke havde været uden for en dør i næsten 2 år?
Ville du sige det samme om en person der lider af skizofreni og den
eneste måde man kan komme i kontakt med andre mennesker er på
denne måde? Det er ikke opmærsomhed men bare det at andre ved
at man eksisterer? Jeg kender ikke Dktekno ovorhovedet, det er
bare din holdning. Det tyder på du aldrig har haft det inde på
livet og faktisk ike aner noget om emnet.
Så alle med psykiske problemer har "knald i låget" på den måde
du tænker?

> Heldigt for dig.

Det kan diskuteres

> Nej, usenet er bestemt ikke stedet at opsøge når det brænder på.

Jeps, bare vent....

Mvh Mf

Fra : Peter Heide

Dato : 10-02-08 19:20

"MF" <maiil@noway.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Men jeg ville da til enhver tid trækker på den enorme viden
> alle herinde også har. Ville du ikke det? når det virkelig

Man skal nok være en smule varsom med at søge råd fra andre på usenet ifbm
et evt. alvorligt helbredsproblem.Det jo ikke er alle mennesker der er de
store pædagoger eller menneskekendere. Nogen gange kan folk komme med svar
på et spørgsmål som har den direkte modsatte effekt. Og gør det hele værre
for personen der er i krise.

Fra : MF

Dato : 10-02-08 19:35

Peter Heide skrev:

> [...]
> komme med svar på et spørgsmål som har den direkte modsatte effekt. Og
> gør det hele værre for personen der er i krise.

Du har fuldkommen ret, jeg vil til enhver tid søge egen
læge hvis det er noget alvorligt, eller andet som kun egen
læge kan hjælpe med!
Men mange ting kan man få gode råd med herinde på usnet.
Baseret på erfaringer, og/eller andet.
Det er vel også derfor så mange skriver.

MVh Mf

Fra : Frøken Jensen

Dato : 08-02-08 12:39

On 08/02/08 5:49, in article mn.415d7d82fe8fd89d.86223@RENT-A-TROLL, "Ludvig
Nielsen" <lunielsen @yahoo.com> wrote:

> Du har måske samme problem som DKTekno, jeg aner at I er på
> bølgelængde.

Hellere det end storhedsvanvid...

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 08-02-08 13:01

Følgende er skrevet af Frøken Jensen:

> Hellere det end storhedsvanvid...

Skal jeg ikke kunne sige, har aldrig haft det, men du taler af
erfarring går jeg ud fra.

--
mvh.

Fra : MetteM

Dato : 08-02-08 15:12

Klip...

Vil så gerne læse jeres "dialog", men kan I ikke klippe lidt i indlæggene?

/Mette

Fra : F.hansen

Dato : 07-02-08 16:16

> [...]
> selvmord.
>
> Derfor er min eneste udvej, for at kunne få psykologhjælp, at jeg forsøger

Der findes også nyhedsgrupper til den slags de hedder noget med suicide og
er på engelsk

Enjoy finn

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 08-02-08 12:31

On Wed, 6 Feb 2008 18:01:40 +0100, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

> [...]
>selvmord.
>
>Derfor er min eneste udvej, for at kunne få psykologhjælp, at jeg forsøger

Kineserne brugte salt før i tiden, det var billigt.
Jeg kender dog ikke noget til evt. docering
mvh Ebbe

Fra : KS

Dato : 08-02-08 21:59

jeg håber ikke det lykkes for dig med selvmord men at det lykkes dig at få
den rette hjælp...
Jeg håber sandelig heller ikke der er nogen der finder på at give dig gode
råd!!!!
god bedring
mvh
Kenneth

Fra : bk

Dato : 09-02-08 04:11

> [...]
> selvmord.
>
> Derfor er min eneste udvej, for at kunne få psykologhjælp, at jeg forsøger

Prøv newsgruppen

alt.suicide.methodes

Der er der mange gode forslag fra andre nutcases.

Fra : Benny Andersen

Dato : 09-02-08 11:21

On Wed, 6 Feb 2008 18:01:40 +0100, dktekno wrote:

> Jeg lider af OCD og vil meget gerne have behandling for det.
Forståeligt nok. Der er noget der hedder OCD foreningen,
http://ocd-foreningen.dk - jeg kan se at der både er lokal afdelinger og
selvhjælpsgrupper. Prøv at kontakte dem og fremlæg din historie.
> [...]
> selvmord.
>
> Derfor er min eneste udvej, for at kunne få psykologhjælp, at jeg forsøger
Du søger en vej om hvilken jeg vil udtrykke nogle forbehold:
1. Er du så draget af døden at du vejer muligheder ved mislykket selvmord
større end de objektivt er? Det er helt naturligt ved depression og
forpinthed, at drages af døden som en mulighed for frisættelse.
2. Jeg tilhører ikke den 'professionelle omsogsinstitution', men tror at en
sådan psykologhjælp, meget vel, kvalitetsmæssigt vil være afmålt efter den
sammenhæng som har udløst den. Jeg tror også det betyder meget hvilken
kommune/region der håndterer det.
> Hvordan gør jeg det bedst muligt?
Spørgsmålet tages ikke for pålydende, dktekno - husk: Livet er ikke for de
knækkede.

--
Benny Andersen

Fra : Soeren

Dato : 09-02-08 14:22

> [...]
> selvmord.
>
> Derfor er min eneste udvej, for at kunne få psykologhjælp, at jeg forsøger

jeg kan ikke helt forstå dig
13 jan skriver du i dk.politik
"Der er hele tiden nogen der skriver "tag din medicin", hver gang i er
uenige
med mig.
Og så siger i at jeg er psykotisk.

Men jeg har talt med min psykiater i efteråret, og da sagde han at jeg
absolut intet fejler og at alle prøverresultaterne så fine ud.

Så i kan godt droppe jeres "tag din medicin"-kommentarer."

så ifølge dig selv og din psykiater er du rask, og nu vil du søge
psykologhjælp. Hvis du virkelig fejler alt det du skriver mon så ikke du
har været i hænderne på mange psykologer?
Hvis du begår selvmord så er den eneste hjælp du fårer begravelseshjælp.

mvh

soeren

Fra : Frøken Jensen

Dato : 09-02-08 14:56

On 09/02/08 14:22, in article
47ada912$0$89168$157c6196@dreader1.cybercity.dk, "Soeren" <xxx@mail.dk>
wrote:

> Hvis du virkelig fejler alt det du skriver mon så ikke du
> har været i hænderne på mange psykologer?

Nej, han har givetvis været i hænderne på mange psykiatere - psykologer
tilbyder samtaleterapi, psykiatere medicin.

> Hvis du begår selvmord så er den eneste hjælp du fårer begravelseshjælp.

Han vil ikke begå selvmord, blot fingere et forsøg på det, så han kan få
tilbudt den psykologiske terapi han ønsker - og højst sandsynlig vil
profitere af.
I Danmark kan man kun få besøg hos psykiater (medicin) gratis. Hvis man vil
og kan arbejde med problemerne i stedet for at få medicin skal man selv
betale for en psykolog og det har de fleste ikke råd til.

Fra : Soeren

Dato : 09-02-08 15:38

"Fr ø ken Jensen" <cdjjura@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> og kan arbejde med problemerne i stedet for at få medicin skal man selv
> betale for en psykolog og det har de fleste ikke råd til.

hvis tekno lider af det han selv siger, kan en psykolog nok hjælpe lidt, men
han er nødt til at tager medicin, iøvrigt er der tilfælde hvor man får
gratis psykolog hjælp.
Efter hvad jeg har læst mig til er tekno skizofr

soeren

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 09-02-08 17:18

> hvis tekno lider af det han selv siger, kan en psykolog nok hjælpe lidt,
> men han er nødt til at tager medicin, iøvrigt er der tilfælde hvor man får
> gratis psykolog hjælp.

Man får ikke gratis psykologhjælp efter selvmord eller andre livskritiske
ting. Man får bevilget op til 10 timers samtale, hvor det offentlige så
betaler 25%. For de fleste er 800 kr i timen i egenbetaling stadig et ganske
voldsomt beløb.

Mvh Maria

Fra : Peter Heide

Dato : 09-02-08 20:33

Ingen tvivl om at dktekno´s problemer er reele nok.Det er bare det at han
stort set ALDRIG følger op på sine indlæg. Har sådan lidt på fornemmelsen
at han læner sig tilbage og nyder alt det debat han skaber. Så går tiden
ligesom med det !

Fra : Peter Heide

Dato : 09-02-08 20:48

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> at han læner sig tilbage og nyder alt det debat han skaber. Så går tiden

hmmmm. "aldrig" skal erstattes med "sjældent" og så er det også mere aktuelt
i en anden gruppe, sorry

Fra : Lyrik

Dato : 10-02-08 00:36

Den 09.02.2008 kl. 20:33 skrev Peter Heide <pheide@ofir.dk>:

> [...]
> han stort set ALDRIG følger op på sine indlæg. Har sådan lidt på
> fornemmelsen at han læner sig tilbage og nyder alt det debat han skaber.
Han har svaret mig på det spørgsmål. Han sagde at han ikke vidste hvad han
skulle skrive. Han er ung. Og nogle unge kan ikke føre en dialog ret godt.
Men han sagde at han læste alle de svar og indlæg der kom. Så er det jo
ikke spildt.,-)

--
Greetings from Jens "Lyrik" Bech.

Fra : Peter Heide

Dato : 10-02-08 00:58

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
news.t596iautcof222@lyrik.local...

> [...]
> Men han sagde at han læste alle de svar og indlæg der kom. Så er det jo

Han er ret aktiv i dk.politik, netop med at lave ET indlæg og ikke give
yderligere respons . Så for ham tror jeg denne debat er ren underholdning.
Han er ikke seriøs.

Fra : Peter Heide

Dato : 10-02-08 01:10

> Han er ret aktiv i dk.politik, netop med at lave ET indlæg og ikke give
> yderligere respons . Så for ham tror jeg denne debat er ren
> underholdning. Han er ikke seriøs.

....eller har alt for meget tid til at sidde og pille sig selv i navlen.

Fra : lh

Dato : 10-02-08 06:12

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men han sagde at han læste alle de svar og indlæg der kom. Så er det jo

Og det er jo en del af hans sygdom at han måske ikke kommunikere på samme
måde som så mange andre.

lh

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 10-02-08 05:27

Peter Heide forklarede:
> [...]
> han læner sig tilbage og nyder alt det debat han skaber. Så går tiden ligesom

Han NYDER den debat han starter, han HUNGRER efter opmærksomhed, og jo
mere jo bedre, når de indlæg han har startet dør, så starter han nogle
nye, så du har helt ret.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-02-08 10:11

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at han læner sig tilbage og nyder alt det debat han skaber. Så går tiden

Hvor meget af det, som er blevet skrevet her i denne tråd, ville du selv
følge op på, hvis du var Tekno.

Når folk skriver reelt til Tekno, har han da været usædvaligt god, til at
føre dialog.
Og modsat Ludvig... Altid på en behagelig måde.

M.V.H....Benny..

Fra : Frøken Jensen

Dato : 10-02-08 16:32

On 10/02/08 10:11, in article
47aec1bd$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk, "Benny Mortensen"
<ingen@brugbar.inv> wrote:

> [...]
> føre dialog.
> Og modsat Ludvig... Altid på en behagelig måde.

Ludvig er en Troll.
Prøv at åbne en besked fra ham, der står:
organization: RENT-A-TROLL
Reply to: RENT-A-TROLL

Så ham synes jeg vi skal ignorere.

Fra : MF

Dato : 10-02-08 16:53

Frøken Jensen skrev:

> Ludvig er en Troll.
> Prøv at åbne en besked fra ham, der står:
> organization: RENT-A-TROLL
> Reply to: RENT-A-TROLL
>
> Så ham synes jeg vi skal ignorere.

Hvorfor det, trolde kan nu også være sjove.

Mvh MF

Fra : Frøken Jensen

Dato : 10-02-08 17:23

On 10/02/08 16:53, in article 47af1df3$0$2104$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
"MF" <maiil@noway.dk> wrote:

> Hvorfor det, trolde kan nu også være sjove.
>
> Mvh MF

Jamen, selvfølgelig, hvis man synes det fortsætter man bare med at
"debattere" med ham. Det er jo et frit land vi lever i :)

Fra : MF

Dato : 10-02-08 17:46

Frøken Jensen skrev:

> Jamen, selvfølgelig, hvis man synes det fortsætter man bare med at
> "debattere" med ham. Det er jo et frit land vi lever i :)

Netop

Fra : Soeren

Dato : 11-02-08 08:53

"Fr ø ken Jensen" <ask@me.com> skrev i en meddelelse

> On 10/02/08 16:53, in article
> 47af1df3$0$2104$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,

> Jamen, selvfølgelig, hvis man synes det fortsætter man bare med at
> "debattere" med ham. Det er jo et frit land vi lever i :)

hvor ser du tekno debattere i denne tråd, mon tekno er ved at skrive en bog,
den kunne da godt hedde "knald i låget" . Lad nu bare være der er ikke en
der kender Tekno herinde. f.eks en der laver grin med jer, hvem ved? Men
derfor skal han da ikke behandles anderledes end andre "tosser"

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 10-02-08 16:54

Den 10-02-2008, skrev Frøken Jensen:

> [...]
> 47aec1bd$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk, "Benny Mortensen"

> Ludvig er en Troll.
> Prøv at åbne en besked fra ham, der står:

Prøv at google på det, hvis ellers du kan finde ud af det.

> Så ham synes jeg vi skal ignorere.

Du er nu så sød men hvor er du dog kikset.

Fra : Lyrik

Dato : 10-02-08 00:51

Den 06.02.2008 kl. 18:01 skrev dktekno <dktekno@gmail.com>:

> [...]
> selvmord.
>
> Derfor er min eneste udvej, for at kunne få psykologhjælp, at jeg

You don't!

En psykolog skriver:
http://www.ulrichsensklinik.dk/web/Default.asp?WEB=1

Mindre alvorlige angstlidelser og depressive tilstande kan i de fleste
tilfælde behandles udelukkende med kognitiv adfærdsterapi, uden behov for
supplerende medicinsk behandlidng.

Ved alvorlige angstlidelser, depression eller OCD anbefales det, at der
opstartes en kombinationsbehandling med kognitiv adfærdsterapi og
medicinsk behandling med et moderne antidepressiva (SSRI-præparat). Denne
behandlingsform er videnskabeligt veldokumenteret for sin effektive og
holdbare virkning. Det er muligt at få en henvisning fra egen
praktiserende læge til en privatpraktiserende speciallæge i psykiatri, der
kan ordinere og regulere den medicinske del af behandlingen. Alternativt
kan overlæge Jakob Ulrichsen varetage den medicinske behandling.

Her kan du jo se hvad der anbefales:
SSRI = Lykkepiller, som er antidepressiver. Det siges at være
veldokumenteret medicin:"Go for it!"

Kognitiv terapi kan også gives af psykiatere. Du kan bede om henvisning
til en psykiater hos din læge. det er i modsætning til psykologen= gratis.

--
Greetings from Jens "Lyrik" Bech.

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 10-02-08 21:59

Sikke da en tråd - ret god underholdning, især da der kom trolde ind i
billedet lige pludselig...

Håber alle finder de svar de søger - jeg smutter ind i stuen igen og får en
fornuftig snak med min smækre hankat, Freddie ;)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-02-08 11:26

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:47af657e$0$89173$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> fornuftig snak med min smækre hankat, Freddie ;)
>
> --
> Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Nå, Jeg troede du fandt Cola & Popcorn

M.V.H....Benny..