Lukket øregange
Fra : Ronaldo

Dato : 04-02-08 10:27

Hejsa

Jeg har her i vinter perioden haft nogle problemer med mine ører. Jeg sover
altid med vinduet åbent, og gennem natten bliver ørerne langsomt lukket, som
to kæmpe propper.

Der går som regel lidt tid efter at jeg har vågnet, men så forsvinder det
langsomt. Nu er problemet dog blevet værre her i weekenden, hvor propperne
har kommet og gået som de vil på alle tidspunkter af dagen. Jeg har prøvet
at skylde dem, men det var meget lidt voks der kom ud, og det hjalp ikke det
store.

Jeg haft ørebetændelse før, men jeg husker ikke at det var helt den samme
effekt det havde, som det jeg har nu. Hvad kan det være?

Fra : Peter

Dato : 04-02-08 12:35

"Ronaldo" <freddie@brnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg haft ørebetændelse før, men jeg husker ikke at det var helt den samme
> effekt det havde, som det jeg har nu. Hvad kan det være?

De er vel bare tilstoppet, men det kan din øre,næse og hals læge nemt
fortælle dig, og det er gratis.

Peter