Indbygningsskærm til båden.
Fra : Peter Garbæk

Dato : 04-02-08 15:45

SÃ¥ er der godt nyt til alle Tv elskere og folk som elsker gadgets.

VisioTech Scandinavia er først på markedet med en 17" digital
indbygningsskærm til køkkenet/skabslåger som kan placeres i stort set
alle skabslåger og kan nu erhverves hos vores forhandlere, besøg din
nærmeste køkkenforhandler/campingforhandler/bådforhandler og efterspørg
Tv'et, hvis de ikke allerede har det, er det på vej!

Se skærmen her
http://visiotech.dk/digitaltv/vts_170da.jpg

Tv-indbygningskoncept som kan benyttes mange steder, bl.a. i hjemmet,
campingvognen, båden og bilen og som i dag er klar til at blive
introduceret hos flere store Køkken & Bad forhandlere.

Skærmen er primært beregnet til indbygning i køkkenlågen og samtidigt er
det verdens første fremtidssikret Lcd 17'' TV i bredformat med indbygget
digital og analog tuner, således kan du se både de nye digital kanaler og
naturligvis de gamle analoge kanaler vi er blevet så vant til.

Du kan finde skærmen og vores andre produkter på vores hjemmeside http://
visiotech.dk

Vi er samtidigt på udkig efter flere forhandlere, hvis du vil vide mere
omkring det, kontakt da mig, Peter Garbæk på pg@visiotech.dk eller ring
direkte på 43 73 34 34 og spørge efter Peter.

Tak for din opmærksomhed.

--

Venlig hilsen/Kind regards
Peter Garbaek

VisioTech Scandinavia
Tlf. +45 4373 3434
http://visiotech.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-08 18:20

Til Peter Garbæk/Visiotech,

Denne anvendelse af nyhedsgruppen er helt og aldeles uacceptabel og strider
fundamentalt imod gruppens fundats, hvorfor dit indlæg må betegnes som ren
SPAM.

Hvis du vil i kontakt med "sejlerfolket" må du, som andre
markedsføringsorganisationer i branchen, bruge de dertil indrettede medier
og betale, hvad det koster.

Det er utidigt snylteri, at tro, at du gratis kan benytte denne nyhedsgruppe
til at udbrede kommercielle budskaber.

Hvis du derimod kan bidrage med svar på spørgsmål eller hjælpe sejlere med
gode - uegennyttige - råd, er du velkommen som bidragyder i gruppen.

Flemming Torp
Gimle/DEN-61

Fra : TOSB

Dato : 04-02-08 18:30

Peter Garbæk wrote:
> Så er der godt nyt til alle Tv elskere og folk som elsker gadgets.

Klip en hel masse reklame

> Venlig hilsen/Kind regards
> Peter Garbaek

Klip reklameadressen

Jeg er fuldstændig enig med Flemming Torp, men kan da godt se, at det er
fristende at sende denne slags til en gruppe, der går op i div. i relation
til sejlads, men den går ikke.
Peter - du risikerer, at folk blokerer for dine indlæg, og så kommer de
heller ikke frem i den rette gruppe, der evt. kunne være
dk.marked.kommerciel.

mvh
Torben
--
Husk at hvis du vågner, så er det den første dag i resten af dit liv.
ELLER: Lev livet i dag, for du ved ikke, om du har det i morgen!

Fra : Per Nordahl

Dato : 04-02-08 19:54

> [...]
> ring
> direkte på 43 73 34 34 og spørge efter Peter.

Er Du Sjov - eller bare uafmindelig dum ???
Du har lige sørget for der formentlig er en del der aldrig kunne drømme
om at købe dit produkt.

Per.

Fra : Peter Garbæk

Dato : 05-02-08 10:02

Den Mon, 04 Feb 2008 18:19:48 +0100, Flemming Torp skrev:

> [...]
> strider fundamentalt imod gruppens fundats, hvorfor dit indlg m betegnes
> som ren SPAM.
>
> Hvis du vil i kontakt med "sejlerfolket" m du, som andre
> markedsfringsorganisationer i branchen, bruge de dertil indrettede
> medier og betale, hvad det koster.
>
> Det er utidigt snylteri, at tro, at du gratis kan benytte denne
> nyhedsgruppe til at udbrede kommercielle budskaber.
>
> Hvis du derimod kan bidrage med svar p sprgsml eller hjlpe sejlere med
> gode - uegennyttige - rd, er du velkommen som bidragyder i gruppen.

Ja og som du nok kan se, fandt jeg hurtigt ud af jeg var kommet ud i
noget underligt bølgegang og har fjernet mit indlæg fra gruppen.

--

Venlig hilsen/Kind regards
Peter Garbaek

VisioTech Scandinavia
Tlf. +45 4373 3434
http://visiotech.dk

Fra : Peter Garbæk

Dato : 05-02-08 10:03

Den Mon, 04 Feb 2008 19:53:35 +0100, Per Nordahl skrev:

> Er Du Sjov - eller bare uafmindelig dum ??? Du har lige srget for der
> formentlig er en del der aldrig kunne drmme om at kbe dit produkt.
>

> Per.

Per, personlige angreb er unødige, desuden er tråden fjernet, gjorde jeg
umiddelbart 10-20 min efter den bliv sendt ind..

--

Venlig hilsen/Kind regards
Peter Garbaek

VisioTech Scandinavia
Tlf. +45 4373 3434
http://visiotech.dk

Fra : elquapo@ofir.dk

Dato : 05-02-08 15:52

> [...]
> digital og analog tuner, således kan du se både de nye digital kanaler og
> naturligvis de gamle analoge kanaler vi er blevet så vant til.

Når nu du alligevel reklamerer, så er dette en udbredt løgn blandt tv-
sælgere.

De digitale tunere der er indbygget i dag er ikke fremtidssikre. Det
er MPEG2 tunere, og kan kun vise DR1, DR2 og TV2, mens de nye digital
kanaler der kommer i 2009, når det analoge signal slukkes, med garanti
bliver MPEG4. Disse kan derfor ikke ses med dette TV uden en ekstern
boks.

DR1, DR2 og TV2 signallet vil også inden for nærmere fremtid skifte
fra MPEG2 til MPEG4.

Det er derfor i bedste fald en underlig definition af "fremtidssikret"
eller en decideret løgn der fremsiges når dette påståes.