Adventure tur ......
Fra : Ukendt

Dato : 03-02-08 15:09

Hej.

Har lige brugt et par timer på følgende tråd

Det er en dansker der har solgt, stort set alting , hus , forretning ,sine
mc'er osv-osv, for at tage på en Adventure tur på en KTM 950 Adventure
gennem USA/Canada/Alaska

Det er godt nok en på opleveren har får sig der

det er en laaaaaaaang tråd , med kommentarer til hans færd + en masse
billeder han selv har oploadede .........

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=214637

--
Mvh.
Dennis Pedersen.( der bare drømmer om en tur til Nordkap )

Fra : Niels Pein

Dato : 03-02-08 15:24

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" skrev ...

> Dennis Pedersen.( der bare drømmer om en tur til Nordkap )

Er det ikke bare at køre derop næste gang du har et par ugers sommerferie?
Det er jo bare en køretur, dog lidt længere end de fleste andre. Ingen
hokus-pokus der.

> 99' BMW R 1150 GS

Den er jo som skabt til at køre til Nordkap på vil jeg mene. Hvad synes du
om den? En anden siddestilling end du er vant til?
--
Hilsen Niels
Bandit 1250 SA

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-08 01:44

"Niels Pein" <fornavn@efternavn.landekode> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det ikke bare at køre derop næste gang du har et par ugers sommerferie?
> Det er jo bare en køretur, dog lidt længere end de fleste andre. Ingen

Det lyder nemt

> Den er jo som skabt til at køre til Nordkap på vil jeg mene. Hvad synes du
> om den? En anden siddestilling end du er vant til?

Kan slet ikke sammenlignes, der er intet, andet end at de har to hjul, der
er det samme, men jeg glæder mig til at få kørt på den, har endnu kun fået
kørt ca. 40 km !

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 03-02-08 16:39

> [...]
>
> det er en laaaaaaaang tråd , med kommentarer til hans færd + en masse
> billeder han selv har oploadede .........

hmm det behøver man da ikke sælge alt jordisk gods for at gøre??
- det må være prisen på en KTM der gør forskellen...

http://poul-randa.blogspot.com/

og han endda taget skandinavien og rusland med...

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Anders Majland

Dato : 04-02-08 11:41

> hmm det behøver man da ikke sælge alt jordisk gods for at gøre??
> - det må være prisen på en KTM der gør forskellen...

Men der skal alligevel lidt til at hive et år (indtil videre) ud af
kalenderen ...

> http://poul-randa.blogspot.com/
>
> og han endda taget skandinavien og rusland med...

Sonny har nu også været lidt omkring før - men da super friskt af en
"førtidspensionist" har modet til sådan en rejse ....

Vi andre "halvunge" kan da ihvertfald bruge det til inspiration - det er
ikke for sent endnu

/A

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 04-02-08 11:55

Anders Majland skrev:

> Men der skal alligevel lidt til at hive et år (indtil videre) ud af
> kalenderen ...

Jup, jeg ved ikke liiiiige hvad fruen ville sige til det

> Sonny har nu også været lidt omkring før - men da super friskt af en
> "førtidspensionist" har modet til sådan en rejse ....
ingen grund til " " der -

> Vi andre "halvunge" kan da ihvertfald bruge det til inspiration - det er
> ikke for sent endnu

ja for dævlen da!..! øj det kunne være super at tage på sådan _rigtig_
langtur.
meeennnnn
Jeg er faktisk ikke sikker på at jeg turde binde an med en RTW-tour
alene, det tror jeg, at jeg ville løbe sur i (mit "hyggegen" fordrer
nogen at ævle med )