Eplespi 2 ( efter dyrelæge )
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-02-08 20:57

Nå så fik hun sgu et anfald mere her bare 2 dage efter det sidste :( men det
passede så meget godt med den tid jeg havde v dyrlægen - jeg havde nær læst
den www tove havde sendt og tænkt det her bliver sgu dyrt - så jeg ringede
lige i forvejen for at se hvad vi kunne finde ud af med betaling Thi da jeg
ikke lige pt. har så mange penge Nå den gode dyre læge sagde det_finder_vi
nok ud af ...

Nå vi kom op og hun blev lyttet på vejet og alt det sædvanlige fik taget en
ny blod prøve og fik en frisk rabies vac = 465 kr. det er sgu bare i orden
også forærede han mig 50 fenemal -

Ja det blev så løsningen på epilepsien at hun for 25 mg fenemal om dagen ...

jeg kom så hjem og pakkede pillen ind i lever postej og ned røg den . jeg
regnede egentligt med hun ville sove som en sten 20 minutter efter MEN NEJ
der er intet at mærke på hende ...

jeg fortalte ham jeg havde skrevet om det her i gruppen og nævnte dem som en
havde skrevet med at det kun var de første 2-3 uger hunden var træt så gik
det væk med tilvendning til det sagde han det var rigtigt nok problemet var
bare at så hold medicinen som regel også op med at virke ... men det gode
ved hunde og epelsi var at de aldrig fik hjerne skade af det

så før vi gik tror jeg han drillede mig lidt med at det var en lidt sart
hund jeg havde :) det var vist noget med det var ikke nemt at være sådan en
lille hund der skulle stå model til al den kærlighed som de børn jeg aldrig
fik skulle ha haft :) ja ja jeg ved det godt hun er forkælet men som vi
hunde ejer ved der er kun en måde at have hund / dyr på og det er den bedste

beklager hvis det her indlæg er lidt kaotisk men jeg lidt forvirret ..oven
på den anden anfald

bedste hilsner

Bo M Mogensen

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-08 23:47

"Bo M Mogensen" <usnet1*@gmail.com> skrev i en meddelelse

> jeg kom så hjem og pakkede pillen ind i lever postej og ned røg den . jeg
> regnede egentligt med hun ville sove som en sten 20 minutter efter MEN NEJ
> der er intet at mærke på hende ...

Det er rart, at hun ikke bliver påvirket af Fenemalen, indtil videre.
Krydser for, at det kan holde hende fri for flere anfald.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-02-08 00:34

"Buffy" <buffy(snabel-a)tjekmig.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo M Mogensen" <usnet1*@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er rart, at hun ikke bliver påvirket af Fenemalen, indtil videre.
> Krydser for, at det kan holde hende fri for flere anfald.

Tak skal du ha - det er jo en helt igenem win win situation hvis medicinen
ikke har nogen side effekter og samtidgt kurere sygdommen - nu for vi se
bedste hilsner
Bo