Indbygningsskærm til campingvognen.
Fra : Peter Garbæk

Dato : 04-02-08 15:45

SÃ¥ er der godt nyt til alle Tv elskere og folk som elsker gadgets.

VisioTech Scandinavia er først på markedet med en 17" digital
indbygningsskærm til køkkenet/skabslåger som kan placeres i stort set
alle skabslåger og kan nu erhverves hos vores forhandlere, besøg din
nærmeste køkkenforhandler/campingforhandler og efterspørg Tv'et, hvis de
ikke allerede har det, er det på vej!

Se skærmen her
http://visiotech.dk/digitaltv/vts_170da.jpg

Tv-indbygningskoncept som kan benyttes mange steder, bl.a. i hjemmet,
campingvognen, båden og bilen og som i dag er klar til at blive
introduceret hos flere store Køkken & Bad forhandlere.

Skærmen er primært beregnet til indbygning i køkkenlågen og samtidigt er
det verdens første fremtidssikret Lcd 17'' TV i bredformat med indbygget
digital og analog tuner, således kan du se både de nye digital kanaler og
naturligvis de gamle analoge kanaler vi er blevet så vant til.

Du kan finde skærmen og vores andre produkter på vores hjemmeside http://
visiotech.dk

Vi er samtidigt på udkig efter flere forhandlere, hvis du vil vide mere
omkring det, kontakt da mig, Peter Garbæk på pg@visiotech.dk eller ring
direkte på 43 73 34 34 og spørge efter Peter.

Tak for din opmærksomhed.

--

Venlig hilsen/Kind regards
Peter Garbaek

VisioTech Scandinavia
Tlf. +45 4373 3434
http://visiotech.dk

Fra : joke

Dato : 04-02-08 17:01

"Peter Garbæk" <pg@visiotech.dk> skrev i en meddelelse
> Så er der godt nyt til alle Tv elskere og folk som elsker gadgets.

Hmmmm man plejer da ikke reklamere for sin egne produkter her.

Og det er ikke for at være usenet politi, men for at hjælpe dig en anden
gang.

I mange tilfælde får det den modsatte effekt hos folk at se en spam af
gruppen og finde alternative produkter.

Hilsen

Johnny

Fra : Carsten Stage

Dato : 04-02-08 17:06

"joke" <jkp6670HADERSPAM@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> I mange tilfælde får det den modsatte effekt hos folk at se en spam af
> gruppen og finde alternative produkter.

Korrekt - men mon ikke at det var en "smutter"...

Noget helt andet - Peter, du bør sætte dit tegnsæt til noget andet end
UTF-8, der giver noget ulæseligt i nogle newsreadere. Brug hellere MIME
ukodet og tillad 8-bit tegn i brevhoveder.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-08 18:58

og samtidigt
> er det verdens første fremtidssikret Lcd

Ha Ha Ha Ha....

Fremtidssikret.....!!!

Hilsen Per.

Fra : Jan Boegh

Dato : 04-02-08 20:10

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-02-08 07:46

"Peter Garbæk" <pg@visiotech.dk> skrev i meddelelsen

> Vi er samtidigt på udkig efter flere forhandlere, hvis du vil vide mere
> omkring det, kontakt da mig, Peter Garbæk på pg@visiotech.dk eller ring
> direkte på 43 73 34 34 og spørge efter Peter.

Du ken henvende dig i Forbrugerstyrelsen, de giver gerne bøder i
hundredetusindekronersklassen for at klistre andre til med SPAM.

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, fortelt, gasvarme,

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-08 22:08

[snip]
> Du ken henvende dig i Forbrugerstyrelsen, de giver gerne bøder i
> hundredetusindekronersklassen for at klistre andre til med SPAM.

Det er vist kun hvis det sendes til personlige postkasser. Usenet kan vel
næppe kaldes personlig, omend visse til tider får ejerfornemmelser Og FS
uddeler nok heller ikke ret mange bøder, nu vi er ved krakileriet.

Men selvfølgelig har du ret - det var en uvelkommen reklame...

Mvh
Michael

Fra : Peter Garbæk

Dato : 05-02-08 10:04

Den Mon, 04 Feb 2008 17:05:52 +0100, Carsten Stage skrev:

> [...]
> UTF-8, der giver noget ulæseligt i nogle newsreadere. Brug hellere MIME
> ukodet og tillad 8-bit tegn i brevhoveder.

Det var en smutter, og den er også fjernet igen, jeg holder den på
dk.marked.kommerciel og dk.opslag :)

--

Venlig hilsen/Kind regards
Peter Garbaek

VisioTech Scandinavia
Tlf. +45 4373 3434
http://visiotech.dk

Fra : Børge Larsen

Dato : 07-02-08 16:52

> [...]
> omkring det, kontakt da mig, Peter Garbæk på pg@visiotech.dk eller ring
> direkte på 43 73 34 34 og spørge efter Peter.

Frækt foretagende. Fremtidssikret til hvornår.? Hvis der tænkes på digitalt,
så er det overhovedet ikke noget nyt.

Børge