Har nogen erfaringer med denne campingvogn~
Fra : Per

Dato : 02-02-08 21:01

Jeg har set på en campingvogn hos Top Camping i Køge.
Har nogen erfaringer med forhandleren. Gode eller dårlige?

--
Hilsen Per J.

Fra : Don't@mail

Dato : 03-02-08 07:37

Jeg har ikke selv handlet med dem. Men var i efteråret til et åbent hus De
virker rigtige flinke
Men svære at handle med.
Jeg bød på en vogn hvor der var et fortelt med. Og her var de ikke til at
rykke en 25 øre. Jeg har efterfølgende set samme vogn hvor prisen ikke er
ændret siden i efteråret, men de nu har fjernet forteltet.
mvh Kim

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 03-02-08 10:31

"Don't@mail" <no$$$l@nomaill.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Men svære at handle med.
> Jeg bød på en vogn hvor der var et fortelt med. Og her var de ikke til at

Sådan en forhandler havde jeg også gang i i 97. Det endte så med vi kørte
til Tyskland og købte der. Så kan de lære det :)

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, fortelt, gasvarme,

Fra : Don't@mail

Dato : 03-02-08 11:06

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse

> til Tyskland og købte der. Så kan de lære det

Ja så kan de lære det Jeg vi har også lige bestilt ny vogn i tyskland
(wilk 490htd s3)
Bliver leveret i april.

Det er faktisk ret meget de danske forhandlere tjener på salg af nye vogne.

mvh Kim

Fra : Knud

Dato : 03-02-08 20:35

> [...]
> Jeg har set på en campingvogn hos Top Camping i Køge.
> Har nogen erfaringer med forhandleren. Gode eller dårlige?

Har handlet med Jesper en gang.
Kan bedre snakke/handle med http://www.lunderskovcamping.dk/ du kan se
mere på http://www.kaben.dk/
Mvh Knud

Fra : Per

Dato : 13-02-08 22:23

Tak for indlægene. Der blev ingen handel i denne runde. Deres tilbud
på min brugte vogn var for ringe. Vi har besluttet at tage endnu en
sæson i den. (Så sparede jeg da også kr. 65.000 i år)

--
Hilsen Per J.