Hjælp!!!!!!
Fra : Ukendt

Dato : 02-02-08 16:57

hejsa der.
ved godt det ikke har noget med gruppen at gøre men er her

nogen der kan hjælpe mig med tlf nr til denne annonce

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=53638795

mvh Brian.

Fra : joke

Dato : 02-02-08 17:03

"Brian Kærgård" <dsl166095(SNABEL-A)vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa der.
> ved godt det ikke har noget med gruppen at gøre men er her
>
> nogen der kan hjælpe mig med tlf nr til denne annonce
>
> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=53638795

det kan DBA når du har betalt for det, men kunne da være man skulle købe den
er godt nok billig. Tak for tpeet

Hilsen

Johnny

Fra : ls

Dato : 03-02-08 11:59

> det kan DBA når du har betalt for det, men kunne da være man skulle købe
> den er godt nok billig. Tak for tpeet

he he! Hvis man ikke har råd til telefonnumeret så er det jo nok dyrt
alligevel.
På den anden side kunne man jo købe nummeret og prutte varen det beløb ned i
pris

vh
ls

Fra : Bodil Anhøj

Dato : 03-02-08 13:37

Ligner nu i mine øjne mere en nem måde at få sin annonce udbredt lidt mere
Folk kan jo ikke lade være at klikke på linket (mig selv incl. )

--

"Kun døde fisk følger med strømmen"

Fra : Sten Bo

Dato : 09-02-08 10:59

"Bodil Anhøj" <bo.an@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Ligner nu i mine øjne mere en nem måde at få sin annonce udbredt lidt mere
> Folk kan jo ikke lade være at klikke på linket (mig selv incl. )

Og den lukkes så, i altfald med OE som nyhedslæser, ved at tilføje sin
mening i emnelinien.

Og så kikker vi jo alligevel :))

Mvh
Sten