Trumatic SL 3002
Fra : Maria Frederiksen

Dato : 02-02-08 15:56

I vores campingvogn er der en Trumatic SL 3002, som i forbindelse med
gastesten er blevet repareret, så den skulle virke, men vi mangler en
brugsforvirring på dansk. Kan man finde det nogen steder? Vi kan få på tysk,
engelsk, hollandsk, spansk, men det hjælper os ikke.

Eller er det indlysende hvordan den fungerer?

Mvh Maria

Fra : Niels

Dato : 02-02-08 17:56

Hos http://www.truma.com/ kan diverse downloades.

--
mvh Niels J

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 03-02-08 16:06

> Hos http://www.truma.com/ kan diverse downloades.

Den er bare ikke på dansk

Mvh Maria

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-02-08 18:39

> Den er bare ikke på dansk
>
> Mvh Maria

Prøv om den danske importør kan hjælpe dig:
http://www.olympic-as.dk/

Kurt

Fra : Per

Dato : 03-02-08 23:24

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> skrev i meddelelsen

> Den er bare ikke på dansk
>
> Mvh Maria

Jo, vejlednngerne er på tysk, engelsk, dansk og flere andre sprog
i samme vejledninger.
Jeg har downloadede adskellige vejledninger fra trumas website.

--
Hilsen Per J.

Fra : Carsten Stage

Dato : 03-02-08 19:37

> [...]

>gastesten er blevet repareret, så den skulle virke, men vi mangler en
>brugsforvirring på dansk. Kan man finde det nogen steder?

Igen kan Hans-Jørgens Campingstuff hjælpe...

http://www.campingstuff.dk/instruktion/trumatic_s3002p.pdf

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 03-02-08 22:14

> Igen kan Hans-Jørgens Campingstuff hjælpe...
>
> http://www.campingstuff.dk/instruktion/trumatic_s3002p.pdf

Ved du hvilken forskel der er på S 3002 og SL 3002?

Mvh Maria

Fra : Carsten Stage

Dato : 04-02-08 16:37

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> skrev i meddelelsen

> Ved du hvilken forskel der er på S 3002 og SL 3002?

Jeg har ikke set en SL version. Ej heller kommer den frem på Trumas
sider...?

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage