Campingstole
Fra : Jens

Dato : 13-01-08 21:51

Hej

Jeg er på jagt efter CAMPINGSTOLEN. Jeg har pt 4 Lallemand og de udmærker
sig ved at have en meget kort sædedybde.

Jeg er ikke ude på at spare et par hundrede kroner, men at få et par stole
der dur.

Krav: Alu stel, høj ryg med nakkepude, god sædedybde og kraftig konstruktion
(min vægt er p.t. lige på den høre side at de 100 kg - det arbejdes der på
at ændre, men for en sikkerheds skyld ......

Hvad skal jeg købe?

Mvh
Jens

Fra : camping@fabel.dk

Dato : 13-01-08 22:01

"Jens" <mugarbeFJERN@smask.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg er på jagt efter CAMPINGSTOLEN.

Jeg har altid været meget glad for mine Crespo stole;

http://www.apindustri.com/?page=488&gruppe=40

De har netop den størrelse og robusthed, som jeg sætter pris på...

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : camping@fabel.dk

Dato : 13-01-08 22:03

http://www.apindustri.com/?page=488&gruppe=40 - det er model 236 jeg har.

Fra : Lars fr\(a\)om Denma~

Dato : 13-01-08 23:37

"Jens" <mugarbeFJERN@smask.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> konstruktion (min vægt er p.t. lige på den høre side at de 100 kg - det
> arbejdes der på at ændre, men for en sikkerheds skyld ......

Hej Jens

Du skal købe en Outwell Ontario eller Columbia + en Outwell Pillow
(nakkepude)

se http://www.outwell.com/ - møbler /Campingmøbler.

De holder til din vægt ( de holder til vores - og det er mere)

mvh

Lars

Fra : Tommy T - Odense

Dato : 14-01-08 00:18

"Lars fr(a)om Denmark" <larsce@NOSPAMgmail.com> skrev
> Du skal købe en Outwell Ontario eller Columbia + en Outwell Pillow
> (nakkepude)
> De holder til din vægt ( de holder til vores - og det er mere)

Men de er kun godkendt til 100 kg..!
Mvh Tommy T - Odense

Fra : Jan Boegh

Dato : 14-01-08 11:34

TDC tillader ikke at jeg svarer direkte på Carsten Stages indlæg pga. af
noget header-hejs så du får den her i stedet:

camping@fabel.dk skrev i 478a7ca0$0$90271$14726298@news.sunsite.dk
dette:
> [...]
> har.
> De har netop den størrelse og robusthed, som jeg sætter pris på...

Enig - men husk at kigge efter den model, hvor tværpinden på benene sidder
højt oppe.

Vi har kendskab til 135 kg+, der har brugt dem i flere år - uden problemer.

vh
jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html

Fra : T. Hartung

Dato : 14-01-08 21:04

"Jens" <mugarbeFJERN@smask.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er på jagt efter CAMPINGSTOLEN. >
> Krav: Alu stel, høj ryg med nakkepude, god sædedybde og kraftig
> konstruktion

Vi har efter vores Lallemand valgt disse stole fra CampForever
www.campforever.dk/pages/webside.asp?articleGuid=29997&menuGuid=12155&submenuguid=12204--mvh.T. HartungVW Passat TDi Variant - Knaus 500 FUwww.sitecenter.dk/hartung - PAS PÅ daekonline.dk sælger gamle dæk!

Fra : T. Hartung

Dato : 14-01-08 22:03

"T. Hartung" <T.Hartung@NOmail.dk> skrev i en meddelelse

hmmm sikke da noget rod der blev sendt af - beklager.

www.campforever.dk:80/pages/webside.asp?articleGuid=29997&menuGuid=12155&submenuguid=12204

Fra : Mona og Kim

Dato : 15-01-08 09:29

> [...]
> konstruktion (min vægt er p.t. lige på den høre side at de 100 kg - det
> arbejdes der på at ændre, men for en sikkerheds skyld ......

Hej.

Vi er utroligt glade for vores Ea Ergo 4 Supreme. Der fåes også en skammel
til dem som sættes fast på stellet med en knop. De er dejlige at sidde i
også over længere tid. De er lækre ude i solen med skamlen sat på. Der
fungere de næsten som en liggestol. Op til 120 kg.
http://www.dct-vejle.dk/TradePoint/Item_View?itemNo=1115035
Fåes i en model til dem som er lidt tungere. Op til 200kg.
http://www.dct-vejle.dk/TradePoint/Item_View?itemNo=1111030
Her skamlen og samleknop
http://www.dct-vejle.dk/TradePoint/Item_View?itemNo=1116030 og
http://www.dct-vejle.dk/TradePoint/Item_View?itemNo=1102000
Og sol skærmen
http://www.dct-vejle.dk/TradePoint/Item_View?itemNo=1106490
Og nakkepuden
http://www.dct-vejle.dk/TradePoint/Item_View?itemNo=1112030
Den fåes i flere farve se evt på http://www.dct-vejle.dk/ under udvendigt
udstyr-fortelt-stole.

De fåes forøvrigt billigere i Tyskland. 89,95? og 134,95? i kataloget fra
sidste år. De kan skaffe dem her og de er altid villige til at lave et
tilbud. http://www.skandic-camping.de/

God sæson.

Kim og Mona

Fra : Allig8or

Dato : 15-01-08 11:28

> [...]
> konstruktion (min vægt er p.t. lige på den høre side at de 100 kg - det
> arbejdes der på at ændre, men for en sikkerheds skyld ......

Ved ikke lige om det er Alu. men den er fatastisk,
eneste ulempe,konen er ikke nem at få op af den..
Link:
http://www.neergaard.com/webshop/pages/produktvisning.asp?itemGuid=49583&itemGroupGuid=2716

--
Henning Holm