Meget Velassorteret Outwell Telt forhandle~
Fra : Lars fr\(a\)om Denma~

Dato : 13-01-08 17:19

Hej

Er der nogen der kender en forhandler der har Outwell teltene hjemme og
opstillede.

Søger også en forretning hvor telt-folket er i hovedsædet.

Det er svært at finde en virkelig seriøs forhandler der har sortimentet
hjemme og har kataloger prislister mv.

Gerne i østjylland...

mvh og på forhånd tak

Lars

Fra : Inger D.

Dato : 14-01-08 09:13

> [...]
>
> Søger også en forretning hvor telt-folket er i hovedsædet.
>
> Det er svært at finde en virkelig seriøs forhandler der har sortimentet

Nu ligger denne forretning ikke i østjylland, men det kan jo være, at du
kommer til Sjælland en dag

Jeg har flere gange købt telt i Neergårdens Camping i Roskilde. Teltene er
opstillede, og der er mange af dem.

http://www.neergaard.com/

Inger D.

Ps.: Dejligt at der er nogen herinde, der snakker om "rigtig" camping!

Fra : Lars fr\(a\)om Denma~

Dato : 15-01-08 22:24

Inger D. wrote:

> [...]
>
> http://www.neergaard.com/
>
> Inger D.
>
> Ps.: Dejligt at der er nogen herinde, der snakker om "rigtig" camping!

Ja - det er ikke hver dag - det er jo mest campingvognefolket. Vi har da
også været tæt på at købe en camp-let eller ligende - men syntes at der
forsvandt for meget "camping" hvis vi gjorde
det.
Det skal være sådan, at man har svært ved at være indendørs, når man kommer
hjem efter tre uger.

Den sidste telt vi har købt er en Hartford L med en cannoby ( hedder nu
front tilbygning) - eet stort og to små rum. Vi var så heldige at
campinggården i Århus havde Hardford XL'en opstillet - og da vi en varm dag
var inde i det så blev det til det andet telt - der var nemlig meget varmt
og ikke mulighed for gennemtræk sådan som der er i L-modellen.

Nu kunne jeg godt tænke mig at komme ind i en Georgia L og XL....men
Roskilde er ikke et sted vi kommer hvert år...og firmaet har ikke mange
modeller i deres webshop.

Mvh

Lars

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 16-01-08 00:04

> [...]
> det.
> Det skal være sådan, at man har svært ved at være indendørs, når man

Sådan er en Camp-Let. Vi har haft to gennem 15 år, og det er en god måde at
campere på uden at man ender i sommerhus med indbygget tv. Desværre ser
telt-campisterne skævt til en fordi man ikke er rigtig campist, og
campingvognsfolket vil ikke hilse fordi man er teltcampist - det er lidt
træls.

Vi valgte Camp-Let fordi min mand ikke vil sove på jorden, og med årene er
jeg blevet ret enig med ham. Desuden er det nemmere lige at have et ekstra
tæppe med, og man kan nøjes med at vaske op en gang i døgnet, men resten er
rigtig camping.

Mvh Maria

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 16-01-08 20:24

> Jeg har flere gange købt telt i Neergårdens Camping i Roskilde.

Er de flyttet, eller har de flyttet Roskilde til Hedehusene?

/tue

Fra : Inger D.

Dato : 17-01-08 16:09

> Er de flyttet, eller har de flyttet Roskilde til Hedehusene?

Ja, undskyld. Jeg ved godt, at det ligger i Hedehusene, men tænkte at
Roskilde var lidt nemmere at forholde sig til, hvis man ikke lige er
lokalkendt.

Inger D. (halv-jyde/halv-sjællænder)

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 17-01-08 19:25

> Ja, undskyld. Jeg ved godt, at det ligger i Hedehusene, men tænkte at
> Roskilde var lidt nemmere at forholde sig til, hvis man ikke lige er
> lokalkendt.
>
> Inger D. (halv-jyde/halv-sjællænder)

Ja, jeg blev meget overrasket, da jeg startede på uni, over at flere af
jyderne kendte Hedehusene. Men det var fordi deres forældre havde købt
campingSvogn hos Neergaards.

/tue

Fra : ShutEye

Dato : 14-01-08 23:39

> [...]
>
> Søger også en forretning hvor telt-folket er i hovedsædet.
>
> Det er svært at finde en virkelig seriøs forhandler der har sortimentet

Har du været inde på outwell.dk og tjekke deres forhandlerliste?
Grib knoglen og ring til dem i nærheden.
Måske der er nogen der har en udstilling som beskrevet i et andet svar.

Fra : Lars fr\(a\)om Denma~

Dato : 15-01-08 22:15

ShutEye wrote:

> Har du været inde på outwell.dk og tjekke deres forhandlerliste?
> Grib knoglen og ring til dem i nærheden.
> Måske der er nogen der har en udstilling som beskrevet i et andet
> svar.

Har været på siden løbende - har to forskellige outwell telte - men savner
at kunne gå rundt i dem.

Lars

Fra : SB

Dato : 21-01-08 19:02

"Lars fr(a)om Denmark" <larsce@NOSPAMgmail.com> skrev i en meddelelse

> Har været på siden løbende - har to forskellige outwell telte - men savner
> at kunne gå rundt i dem.
>
> Lars

ja vi har så både et telt, en campingvogn og et sommerhus, så et eller andet
sted passer jeg vel med en campist

Sommerhuset er mere en investering og bliver primært brugt til udlejning.
Teltet er når jeg er afsted på MC med en af mine unger.
og CV'n når jeg skal trækkes med hele familien.

hvad jeg bedst kan lide ved jeg ikke, men sommerhuset er nok det der er på
sidstepladsen.

Søren

Fra : ShutEye

Dato : 21-01-08 21:53

<klip>
> [...]
> og CV'n når jeg skal trækkes med hele familien.
>
> hvad jeg bedst kan lide ved jeg ikke, men sommerhuset er nok det der er på

Hovsa. Forkert tråd ???

Fra : SB

Dato : 22-01-08 18:53

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse