Opvarmning af Camper
Fra : Bodil Anhøj

Dato : 03-01-08 22:31

Min mand og jeg er i færd med at købe en VW California camper uden varme.
kan nogen give et foreslag til hvad vi kan købe til, i nødstilfælde, at
opvarme kabinen med ? helst ikke en alt for dyr løsning
Vh Bodil

--

"Kun døde fisk følger med strømmen"

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-01-08 07:49

"Bodil Anhøj" <bo.an@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Min mand og jeg er i færd med at købe en VW California camper uden varme.
> kan nogen give et foreslag til hvad vi kan købe til, i nødstilfælde, at
> opvarme kabinen med ? helst ikke en alt for dyr løsning

Inde ved militæret havde vi engang en katalytovn. Den fungerer med sprit.
Det er 20-25 år siden jeg har set en sådan, men de sælges måske rundt
omkring?

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, egenvægt 925 kg,