Campind i Midt/Syd- Tyskland
Fra : Bent Larsen

Dato : 02-01-08 09:22

Hej.

Jeg kører mod syd til sommer - Sydtyskland formodentlig omkring Rhinen.

Er der nogen der kan anbefale Campingpladser, med forholdsvis høj komfort?
Forslag til seværdige områder er også velkommen.

Venlig hilsen
Bent

Fra : Torben Frøberg

Dato : 02-01-08 17:55

On Wed, 02 Jan 2008 09:21:43 +0100, Bent Larsen wrote:

> [...]
>
> Er der nogen der kan anbefale Campingpladser, med forholdsvis høj komfort?
> Forslag til seværdige områder er også velkommen.

Vi lå 3 dage på denne camping plads i Tyskland sidste år
http://www.campings.com/camping-kur-feriencpplatz-badenweiler-badenweiler/?idlengua=11

Det er den mest rene camping plads, vi nogensinde har været på, og ejeren
var også meget hjælpsom. Eneste "minus" vi følte, var lige lovlig meget
"ordnung must sein", hvilket medførte, at vi ikke måtte bruge vores kul
grill og ikke selv kunne bestemme, hvordan bil og telte skulle stilles op
på pladsen (men omvendt, så havde vi jo også selv fordel er at få et
perfekt underlag til vores telt).

Den ligger sydligt lige ved grænsen til Schweiz og Frankrig. Og hvis man
godt kan lide at gå i kurbad o.lign. er det et godt sted.

Hvis man ikke er vild med kurbad, så ved jeg ikke om området kan bære 1-2
ugers ferie.

Torben