A-mål
Fra : Preben og Charlotte

Dato : 28-12-07 16:25

Hej... Jeg skal ha´ et nyt fortelt til min cv. Jeg har fundet et i den blå
avis. Det har et a-mål på 925. Jeg har en lmc 490K fra 95 som iflg.
isabellas hjemmeside skal bruge et telt på 900. Er der nogen her, som ved om
jeg kan bruge et 925 også?? Hiilsen Charlotte

Fra : Preben Poulsgaard

Dato : 28-12-07 17:44

Hej
Jeg kan andbefale at i tager et stykke snor lækker den over taget på langs
af vognen og til jord i begge ender. længden i får er a mål er den over 9,15
kan i bruge en 9,25 er den under så lad være den kommer til at hænge.
mvh. Preben Poulsgaard

Fra : Johnny

Dato : 28-12-07 19:11

> [...]
> isabellas hjemmeside skal bruge et telt på 900. Er der nogen her, som ved
> om jeg kan bruge et 925 også?? Hiilsen Charlotte

Her kan du se hvordan du måler din vogn.
http://www.isabella.net/dk/

Det har stor betydning at du får et telt der passer til din vogn.

Mvh
Johnny

Fra : Preben og Charlotte

Dato : 28-12-07 21:34

Hej igen Tak for jeres svar,- det vil vi prøve.
Godt nytår til jer!!'

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-12-07 23:44

"Preben og Charlotte" <kildeparken@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> isabellas hjemmeside skal bruge et telt på 900. Er der nogen her, som ved
> om jeg kan bruge et 925 også?? Hiilsen Charlotte

Jeg tror det vil irritere dig for meget. Jeg havde et solsegl, som var 25cm
for kort - det var ret irriterende. Når det så er for langt, så vil det
hænge hen over jorden.

Køb et der passer i længden!

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, egenvægt 925 kg,